پیروزی شالکه در هفته پانزدهم بوندسلیگا
شالکه در آغازین دیدار هفته پانزدهم بوندسلیگا توانست با نتیجه 3 بر یک هانوفر را از پیش روی بردارد و موقتا به رده سوم این رقابت ها صعود کند.

در آغاز هفته پانزدهم رقابت های لیگ آلمان بوندسلیگا، یک دیدار در ورزشگاه «گلزن کرشن» برگزار شد که در آن تیم شالکه(Schalke 04) موفق شد با نتیجه 3 بر یک هانوفر(Hannover 96) را از پیش روی بردارد و موقتا به رده سوم این رقابت ها راه یابد.

نیمه نخست این دیدار بدون رد و بدل شدن گلی به پایان رسید تا دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن بروند. در این دیدار برای معدنچی های فوتبال آلمان یوهان جیس(Johannes Geis) در دقیقه 51 از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد. در ادامه نوبت به کلاوس یان هونتلار(Klaas-Jan Huntelaar) گلزن هلندی این تیم رسید تا در دقیقه 73 گل دوم تیمش را نیز به ثمر برساند و در ادامه فرانکو دی سانتو(Franco Di Santo) زننده گل سوم تیمش در دقیقه 83 بود. تک گل مهمان را نیز آلن ماکسیمون(Allan Saint-Maximin) وارد دروازه شالکه کرد.

در ادامه رقابت های بوندسلیگا شنبه و یکشنبه چند دیدار دیگر برگزار می شود که در بازی مهم بایرن مونیخ(Bayern Munich) صدرنشین در خانه گلادباخ(Borussia Mönchengladbach) دیدار سختی خواهد داشت. پپ گواردیولا(Pep Guardiola) بر خلاف انتظارات نام فرانک ریبری(Franck Ribéry) را در لیست بازیکنان خود برای بازی روز شنبه قرار داده است. بازگشت فرانک ریبری در این شرایط برای بایرن مونیخ خبری خوب است، چرا که این تیم در حال حاضر بازیکنانی مانند داگلاس کاستا(Douglas Costa)، آرین روبن(Arjen Robben) و داوید آلابا(David Alaba) را در اختیار ندارد.

در جدول رده بندی آلمان بایرن مونیخ با 40 امتیاز مقتدرانه در صدر قرار گرفته و قهرمانی خود را در نیم فصل قطعی کرده است.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir