توقف لیورپول برابر وست برومویچ با یورگن کلوپ
روند نتایج خوب لیورپول با یورگن کلوپ قطع شد و این تیم در خانه با نتیجه دو بر دو برابر وست برومویچ متوقف شد.

هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال انگلیس با برگزاری دو دیدار ادامه یافت که در حساس‌ترین بازی قرمزپوشان لیورپول(Liverpool) در خانه در حالی پذیرای وست برومویچ(West Bromwich Albion) شدند که آنقدر در هفته‌های اخیر نتایج خوب کسب کرده بودند که بعد از مدت‌ها به عنوان مدعی قهرمانی شناخته شده‌اند.

شاگردان یورگن کلوپ(Jürgen Klopp) در دقیقه 20 موفق شدند به گل برسند. ژوردن هندرسون(Jordan Henderson) که به تازگی از بند مصدومیت رها شده گلزنی کرد و توانست تیمش را پیش بیاندازد. اما تنها 10 دقیقه بعد کرگ داسون(Craig Dawson) موفق شد بازی را به تساوی بکشاند تا نیمه نخست این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

لیورپول در نیمه دوم سراپا حمله شد تا گل برتری را به ثمر برساند و از مدعیان عقب نماند ولی در دقیقه 74 غافلگیر شد و روی یک ضد حمله یوناس اولسن(Jonas Olsson) موفق شد بار دیگر دروازه لیورپول را باز کند تا آب سردی بر پیکر هواداران در آنفیلد ریخته شود. در حالی که همه منتظر شنیدن سوت پایان بازی بودند، دیوک اوریکی(Divock Origi) بلژیکی موفق شد گلزنی کند و تیمش ار از شکست خانگی نجات دهد. در این دیدار، لیورپولی‌ها چندین فرصت گلزنی را از دست دادند و نتوانستند به خوبی از فرصت‌های خود استفاده کنند.

در دیگر دیدار تاتنهام(Tottenham Hotspur) تیم پنجم جدول در خانه به دیدار نیوکاسل(Newcastle United) تیم هجدهم جدول رفت که این دیدار با نتیجه دو بر یک به سود نیوکاسل به پایان رسید تا تاتنهام فرصت کم‌کردن فاصله‌اش با منچستریونایتد(Manchester United) را از دست بدهد. اریک دیر(Eric Dier) دقیقه 39 تاتنهام را پیش انداخت ولی الساندرو میتروبیچ(Aleksandar Mitrović) در نیمه دوم کار را به تساوی کشاند. در ثانیه‌های تلف‌شده، در حالی که همه منتظر سوت پایان مسابقه بودند پرز(Ayoze Pérez) برای نیوکاسل موفق شد گلزنی کند تا نتیجه دو بر یک شود و تاتنهام نتواند فاصله‌اش را با منچستریونایتد کم کند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir