برتری اتلتیکو مادرید برابر بیلبائو
تیم فوتبال اتلتیکو مادرید با برتری برابر بیلبائو، به بارسلونا در صدر جدول لالیگا رسید و تنها به خاطر تفاضل گل کمتر در رده دوم قرار گرفت.

هفته پانزدهم رقابت‌های لالیگای اسپانیا با برگزاری سه دیدار ادامه یافت که در حساس‌ترین بازی اتلتیکو مادرید(Atlético Madrid) در ورزشگاه خانگی خود یعنی وینسنته کالدرون به دیدار بیلبائو(Athletic Bilbao) رفت و در حالی که با یک گل عقب افتاده بود، با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید تا شاگردان سیمئونه(Diego Simeone) 35 امتیازی شوند و از توقف بارسلونا(Barcelona) در شب گذشته استفاده کنند و به این تیم برسند و تنها به خاطر تفاضل گل کمتر در رده دوم قرار گیرند.

در این دیدار ابتدا اشتباه مدافعان مادریدی باعث شد تا لاپورته(Aymeric Laporte) گلزنی کند و نیمه نخست با برتری یک بر صفر مهمان به پایان برسد ولی قرمز و سفیدپوشان شهر مادرید که به هیچ‌وجه نمی‌خواستند از فرصت توقف بارسلونا به راحتی بگذرند، با دو گل ساویچ(Stefan Savić) در دقیقه 46 و آنتونی گریژمان(Antoine Griezmann) در دقیقه 67 سه امتیاز ارزشمند این بازی را کسب کردند تا جمع امتیازات این تیم به عدد 35 برسد.

در دیگر دیدار ایبار(Eibar) و والنسیا(Valencia) به نتیجه یک بر یک رضایت دادند تا نتایج ضعیف گری نویل(Gary Neville) با والنسیا بعد از حذف از لیگ قهرمانان اروپا ادامه داشته باشد. همچنین مالاگا(Málaga) نیز با نتیجه دو بر یک رایو وایکانو(Rayo Vallecano) را شکست داد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir