پیروزی رئال مادرید با 10 گل در لالیگا
رئال مادرید در هفته شانزدهم لالیگا با نتیجه خیره کننده 10 بر 2 رائو وایکانو را به توپ بست تا به بردی ارزشمند دست یابد.

رئال مادرید(Real Madrid) که این روزها زیر انتقاد شدیدی قرار دارد تمام اتفاقات تلخ را بر سر رایو وایکانو(Rayo Vallecano) جبران کرد و موفق شد این تیم را با نتیجه 10 بر 2 شکست دهد. هنوز 3 دقیقه از زمان بازی نگذشته بود که رئالی‌ها با ضربه دنیلو(Danilo) توانستند به گل برسند ولی در دقیقه 10 مسابقه اشتباه مدافعان رئال روی یک ضربه کرنر باعث شد که آمایا(Antonio Amaya) دروازه کیلور ناواس(Keylor Navas) را باز کند. دو دقیقه بعد بازهم رئالی‌ها دروازه‌شان را باز شده دیدند و این بار روی همان حربه و این بار توسط یوزابد(Jozabed)، رایو وایکانو به گل دوم رسید تا سوت‌های ممتد هواداران به بنتیس(Benítez) شنیده شود.

پس از این گل 'تینو' یکی از بازیکنان رایو وایکانو از زمین مسابقه اخراج شد. تکل خشن و بی مهابای او روی پای کروس(Toni Kroos) باعث شد تا داور با کارت قرمز مستقیم او را اخراج کند. پس از 10 نفره شدن رایو وایکانو رئالی‌ها بازی را به دست گرفتند و در دقیقه 25 توسط گرت بیل(Gareth Bale) ستاره این دیدار به گل تساوی رسیدند. روی این صحنه حضور موثر کروس و فرصت طلبی گرت بیل بسیار حایز اهمیت بود. تنها چند دقیقه بعد خطای بازیکنان رایو وایکانو در شلوغی محوطه جریمه باعث شد تا داور مسابقه کارت زرد دوم را به بائه‌نا(Raúl Baena) بدهد و در اتفاقی عجیب رایو وایکانو 9 نفره شود. بعد از این اخراج بود که رئالی ها حریف خود را به توپ بستند و آن را دو رقمی کردند.

کریستیانو رونالدو(Cristiano Ronaldo) در دقیقه 30 گلزنی کرد و فشار حملات رئال بر روی تیم بی دفاع رایو وایکانو باعث شد تا رئال گل چهارم را نیز در همان نیمه اول به ثمر برساند تا این دیدار با برتری 4 بر 2 رئال در نیمه اول به پایان برسد.

رئالی ها با شروع نیمه دوم هجومی تر از قبل ظاهر شدند. آن‌ها بهترین فرصت را برای گل زدن و بالا بردن آمار گل‌هایشان نمی خواستند از دست بدهند. نوبت به کریم بنزما(Karim Benzema) رسید که دقیقه 48 گلزنی کند تا پای او هم به گل باز شود. دقیقه 53 رونالدو گل دوم خودش را نیز در این دیدار به ثمر رساند. در ادامه مسابقه گرت بیل همکاری خوبی با خامس رودریگز(James Rodríguez) داشت تا این هافبک ولزی هت تریک کند و گل دیگری را برای رئال به ثمر برساند. هشتمین گل کهکشانی‌ها را نیز خود گرت بیل به ثمر رساند و در دقیقه 70 توانست با هوشیاری خود سوپر هت تریک خود را تکمیل کند و بلافاصله جای خود را به آربلوئا(Álvaro Arbeloa) داد.

رئالی ها که دست بردار نبودند دو بار دیگر در دقایق 80 و 90 دروازه رایو وایکانو را باز کردند. این بار کریم بنزما موفق شد دو گل دیگر به ثمر برساند تا او نیز هت تریک کرده باشد و رئال با نتیجه 10 بر دو پیروز این مسابقه لقب گیرد. البته شکست مادریدی‌ها برابر ویارئال(Villarreal) باعث شد که این تیم همچنان در رده سوم قرار گیرد ولی موقتا اختلافش را با بارسلونا به عدد 2 برساند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir