برد ارزشمند منچسترسیتی در لیگ برتر
شاگردان مانوئل پیگرینی با برتری 2 بر یک در زمین واتفورد به برد ارزشمندی در لیگ برتر دست یافتند تا رقابت خود را در صدر جدول با آرسنال و لستر ادامه دهند.

هفته اول از دور برگشت لیگ برتر انگلیس با برگزاری یک دیدار ادامه یافت که در آن منچسترسیتی(Manchester City) نایب قهرمان فصل قبل به دیدار واتفورد(Watford) رفت و با این که ابتدا از حریف خود عقب افتاد، به برد ارزشمندی دست یافت.

نیمه نخست این دیدار گلی در برنداشت و دو تیم بازی کم افت و خیزی را به نمایش گذاشتند. اولین موقعیت خطرناک سیتی در دقیقه 19 به وجود آمد که شوت کوین دی بروین(Kevin De Bruyne) را گومس(Heurelho Gomes) به طور ناقص دفع کرد. در اواخر نیمه نخست سیتی که بعد از مدت ها سرخیو آگوئرو(Sergio Agüero) را در ترکیب خود می دید روی دروازه حریف خطرساز شد.

در آغاز نیمه دوم الکساندر کولارف(Aleksandar Kolarov) به اشتباه دروازه خودی را در دقیقه 55 گشود تا شاگردان کیکه سانچس فلورس(Quique Sánchez Flores) پیش بیفتند ولی در ادامه منچسترسیتی که نمی خواست از کورس قهرمانی این فصل عقب بیفتد سراپا حمله شد و در دقیقه 82 مسابقه توانست با هوشیاری و ضربه دقیق یحیی توره(Yaya Touré) بازی را به تساوی بکشاند.

تنها 3 دقیقه بعد نوبت به سرخیو آگوئرو بهترین گلزن سیتی در فصل قبل رسید تا گل دوم همشهری ها را به ثمر برساند و این دیدار در نهایت با برتری 2 بر یک منچسترسیتی به پایان برساند تا سیتی نیز همچون آرسنال(Arsenal) برد نزدیکی در هفته بیستم لیگ برتر کسب کند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir