اتلتیکو مادرید موقتا صدرنشین شد
از هفته هجدهم لیگ اسپانیا دو تیم اتلتیکو مادرید و لوانته برابر هم به میدان رفتند که این دیدار با برتری یک بر صفر روخی بلانکو در خانه به پایان رسید.

هفته هجدهم لالیگای اسپانیا با برگزاری یک دیدار بین دو تیم اتلتیکو مادرید(Atlético Madrid) و لوانته(Levante) پیگیری شد. تیم مادریدی که با توجه به توقف بارسلونا(Barcelona) می دانست در صورت برد به صدر جدول خواهد رفت تلاش زیادی برای گلزنی کرد ولی استرس و فشار روحی روی بازیکنان این تیم باعث شد با وجود فرصت های خوب در نیمه نخست بازی گلی نداشته باشد.

دیگو سیمئونه(Diego Simeone) در ادامه تیمش را هجومی تر کرد و در دقیقه 80 توانست مزد جسارت خود را بگیرد و با گلزنی توماس(Thomas Partey) در این دقیقه تیمش را به صدر جدول برساند تا اتلتیکومادرید با یک بازی بیشتر نسبت به بارسلونا و 41 امتیاز در صدر جدول قرار گیرد.

بارسلونا نیز با 39 امتیاز دوم است و یک دیدار عقب افتاده دارد. همچنین رئال مادرید(Real Madrid) تیم 36 امتیازی باید این هفته در دیداری سخت در مستایا رودرروی والنسیایی(Valencia) قرار گیرد که گری نویل(Gary Neville) را به عنوان مربی روی نیمکت خود می بیند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir