شروع قدرتمندانه چلسی در سال 2016
آبی‌پوشان لندن موفق شدند در اولین دیدار خود در سال جدید میلادی با سه گل تیم شگفتی‌ساز کریستال پالاس را در خانه خود شکست دهند.

هفته اول از دور برگشت لیگ برتر انگلیس با برگزاری یک دیدار در ورزشگاه سلهرست پارک برگزار شد که در آن کریستال پالاس(Crystal Palace) که این فصل با هدایت پاردو(Alan Pardew) نتایج خوبی کسب کرده، در خانه به مصاف چلسی(Chelsea) رفت.

آبی‌پوشان لندنی در همان دقایق نخست بدشانسی آوردند و با مصدومیت ادن هازارد(Eden Hazard) روبه‌رو شدند. گاس هیدینگ(Guus Hiddink) سرمربی هلندی پدرو(Pedro) را به جای هازارد به میدان فرستاد تا یک تعویض اجباری انجام دهد. در نهایت چلسی که بازی را خوب شروع نکرده بود، با درخشش کاستا(Diego Costa) و حضور به موقع او در محوطه جریمه، به گل نخست رسید. پاس هوشمندانه کاستا به اسکار(Oscar) این هافبک را با دروازه خالی پالاس روبه‌رو کرد که او نیز با یک بغل پا در دقیقه 29 چلسی را پیش انداخت تا نیمه نخست با همین یک گل به سود چلسی به پایان برسد.

در نیمه دوم عملکرد ضعیف زاها(Wilfried Zaha) در کریستال پالاس باعث شد ابتکار عمل بازهم در اختیار چلسی باشد و این بار اسکار در نقش سازنده ظاهر شد تا ویلیان(Willian) بهترین بازیکن این فصل چلسی با شوتی دیدنی در دقیقه 60 گل دوم آبی‌پوشان را به ثمر برساند.

6 دقیقه بعد نوبت به دیگو کاستایی رسید که در این دیدار بسیار خوب بازی کرد و موفق شد گل سوم چلسی را در دقیقه 66 به ثمر برساند. کاستا در این دیدار هر چقدر مدافعان پالاس روی او خطا می‌کردند هیچ واکنشی نشان نمی‌داد و تنها به فکر بازی خود بود که این اتفاق برخلاف بازی‌های قبلی چلسی بود. جایی که او به هر تکل بازیکن حریف واکنش نشان می‌داد.

هفته آینده رقابت‌های لیگ برتر برگزار نخواهد شد و جام حذفی برگزار می‌شود که چلسی با قرعه‌ای آسان روبه‌رو شده و باید در استمفوردبریج پذیرای اسکانتورپ(Scunthorpe) باشد و سپس در دو بازی بعدی خود در لیگ برتر نیز میزبان است و به ترتیب برابر وست‌برومویچ(West Bromwich Albion) و اورتون(Everton) قرار خواهد گرفت.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir