شکست سویا در هفته هجدهم لالیگا
تیم‌های سویا و بتیس در هفته هجدهم رقابت‌های لالیگا برابر حریفان خود طعم شکست را چشیدند.

هفته هجدهم رقابت‌های لیگ اسپانیا (لالیگا) یکشنبه با برگزاری دو دیدار ادامه یافت که در اولین دیدار سویا(Sevilla) که این فصل یکی از نمایندگان فوتبال اسپانیا در لیگ قهرمانان اروپا بود در خانه گرانادا(Granada) به میدان رفت که در نهایت با نتیجه دو بر یک شکست خورد تا در رده نهم جدول لالیگا قرار گیرد.

در این دیدار ابتدا این بازیکنان میزبان بودند که با گلزنی ساکس(Isaac Success) در دقیقه 17 پیش افتادند و در ادامه 'پناراندا' موفق شد در دقیقه 37 گل دوم را نیز به ثمر برساند تا نیمه نخست با برتری دو بر صفر گرانادای میزبان به پایان برسد.

در اواخر نیمه نخست بازیکنان سویا کمی به خودشان آمدند و موفق شدند یکی از گل‌های خورده را جبران کنند. ویتولو(Vitolo) موفق شد برای سویا گلزنی کند. تلاش دو تیم در نیمه دوم گلی در بر نداشت و تنها عادل رامی(Adil Rami) بازیکن سویا از زمین مسابقه اخراج شد تا این دیدار با برتری دو بر یک گرانادا به پایان برسد.

در دیگر دیدار رئال بتیس(Real Betis) که این فصل نتایج ضعیفی کسب کرده در خانه به مصاف ایبار(Eibar) رفت و در نهایت با نتیجه 4 بر صفر شکست خورد تا در رده سیزدهم جدول قرار گیرد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir