صعود اتلتیکو مادرید به صدر جدول لالیگا
شاگردان سیمئونه با برتری 2 بر صفر در زمین سلتاویگو بار دیگر به صدر جدول لیگ اسپانیا صعود کردند.

هفته نوزدهم لالیگا با برگزاری 5 دیدار به پایان رسید که در حساس ترین بازی اتلتیکو مادرید(Atlético Madrid) در زمین سلتاویگو(Celta Vigo) به میدان رفت و موفق شد این تیم سختکوش را که بارسلونا(Barcelona) را شکست داده بود، با دو گل از پیش رو بردارد.

نیمه نخست این دیدار گلی در بر نداشت و موقعیت های دو تیم به جایی نرسید ولی با شروع نیمه دوم شاگردان سیمئونه(Simeone) ابتکار عمل را به دست گرفتند و موفق شدند در دقیقه 49 به گل برسند. گریزمان(Antoine Griezmann) در سمت چپ محوطه با همکاری با ویتو(Luciano Vietto) مقابل دروازه خالی توپ را دریافت کرد و به راحتی آن را درون دروازه قرار داد تا اتلتیکو یک بر صفر پیش بیفتد.

در ادامه و در دقیقه 80 نوبت به یانیک کاراسکو(Yannick Ferreira Carrasco) رسید که در موقعیت تک به تک قرار گرفته و به راحتی دروازه سلتاویگو را باز کند تا این دیدار با برتری 2 بر صفر اتلتیکو به پایان برسد تا هر سه تیم مدعی این فصل یعنی بارسلونا، اتلتیکومادرید و رئال مادرید(Real Madrid) پیروزی های خوبی را برابر حریفان خود به دست آورده باشند.

در دیگر دیدار مهم والنسیا(Valencia) که نتایجش از زمان ورود گری نویل(Gary Neville) به این تیم تغییری نکرده است با دو گل برابر رئال سوسیداد(Real Sociedad) شکست خورد. خوناتاس(Jonathas de Jesus) در دقایق 79 و 81 برای میزبان گلزنی کرد.

ویارئال(Villarreal) با دو گل در خانه از سد اسپورتینگ خیخون(Sporting de Gijón) گذشت. ایبار(Eibar) با نتیجه 2 بر یک اسپانیول(Espanyol) را شکست داد و دیدار لاس پالماس(Las Palmas) و مالاگا(Málaga) با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

در جدول رده بندی اتلتیکومادرید با 44 امتیاز در صدر قرار دارد. بارسلونا با یک بازی کمتر و 42 امتیاز دوم و رئال مادرید با 40 امتیاز سوم است.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir