تساوی منچستریونایتد برابر نیوکاسل
منچستریونایتد بازی 2 بر صفر برده برابر نیوکاسل را با تساوی 3 بر 3 عوض کرد و وستهام در ادامه نتایج خوب خود 3 بر یک بورنموث را شکست داد.

هفته بیست و یکم رقابت های لیگ برتر با برگزاری 3 دیدار آغاز شد که در حساس ترین بازی نیوکاسل(Newcastle United) که این فصل با هدایت استیو مک لارن(Steve McClaren) سرمربی سابق انگلیس نتایج خوبی کسب نکرده است در خانه به دیدار منچستریونایتد(Manchester United) رفت که با فان خال(Louis van Gaal) زیر فشار قرار داشت.

وین رونی(Wayne Rooney) که چند ماهی است از فرم مطلوب خود دور بوده است در ابتدا با پنالتی دقیقه 8 خود تیمش را پیش انداخت تا برای اولین بار در 10 دیدار گذشته منچستریونایتد در نیمه نخست گلزنی کند. رونی در دقیقه 38 پاس گل دوم تیمش را برای جسی لینگارد(Jesse Lingard) فراهم کرد تا این بازیکن گل دوم را به ثمر برساند ولی بلافاصله میزبان یکی از گل های خورده را پاسخ داد. وینالدام(Georginio Wijnaldum) شاگرد سابق فان خال در تیم ملی هلند موفق شد یکی از گل های خورده را جبران کند تا این نیمه با برتری 2 بر یک یونایتد به پایان برساند.

نیوکاسل در دقیقه 67 با پنالتی میتروویچ(Aleksandar Mitrović) توانست بازی را به تساوی بکشاند ولی در ادامه درخشش دوباره رونی باعث شد منچستر پیش بیفتد و در آستانه کسب یک برد قرار گیرد. پل دامت(Paul Dummett) در نهایت در دقیقه 90 بازی را بار دیگر به تساوی کشاند تا این دیدار با تساوی 3 بر 3 به پایان برسد.

در دیگر دیدار وستهام(West Ham United) با نتیجه 3 بر یک بورنموث(Bournemouth) را شکست داد و تیم قعرنشین استون ویلا(Aston Villa) نیز با یک گل دومین شکست پیاپی کریستال پالاس(Crystal Palace) را رقم زد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir