بایرن مونیخ به دنبال هیگواین
باشگاه بایرن مونیخ رسما اعلام کرد که به دنبال جذب مهاجم آرژانتینی ناپولی است.

گونسالو هیگواین(Gonzalo Higuaín) یکی از آماده ترین مهاجمان حال حاضر فوتبال اروپا است. این ستاره آرژنتینی روزهای درخشانی را در فوتبال ایتالیا پشت سر می‌گذارد و یکی از دلایل اصلی صدرنشینی ناپولی(Napoli) بوده است. او در 19 بازی که در فصل جاری برای ناپولی به میدان رفته 18 گل به ثمر رسانده است و این نشان می دهد که او چقدر بازیکن آماده‌ای است.

کارل هاینس رومنیگه(Karl-Heinz Rummenigge) رئیس باشگاه بایرن مونیخ(Bayern Munich) اعتراف کرد که این باشگاه به دنبال جذب هیگواین است و نهایت تلاش خود را به کار می‌گیرد تا این مهاجم آرژانتینی را جذب کند.

به احتمال خیلی زیاد روبرت لواندوفسکی(Robert Lewandowski) مهاجم لهستانی بایرن مونیخ از این تیم جدا خواهد شد و سران بایرن به دنبال جانشین شایسته‌ای برای او هستند و کارلو آنچلوتی(Carlo Ancelotti)، هیگواین را پیشنهاد داده است.

هیگواین در دوران حضورش در رئال مادرید(Real Madrid) هم بازی های درخشانی را برای این تیم به نمایش گذاشت و رقابت تنگاتنگی با کریم بنزما(Karim Benzema) داشت، اما در نهایت او مجبور شد که رئال را به مقصد ناپولی ترک کند و در فصل جاری بهترین بازی ها را برای این تیم ایتالیایی به نمایش گذاشته است. بایرن مونیخ فصل بعد کارلو آنچلوتی را روی نیمکت خود خواهد دید و بدون شک جذب بازیکنی مانند هیگواین به نظر این مربی بزرگ بوده است.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir