پاتو با چلسی به توافق رسید
اشلی کول سرانجام از باشگاه رم ایتالیا جدا شد و قرار است به زودی برای پایان دوران فوتبال خود به لیگ آمریکا برود.

اشلی کول(Ashley Cole) که از اردوی پیش‌فصل تنها با رم(A.S. Roma) تمرین می‌کرد و جایی در ترکیب این تیم نداشت، بالاخره از رم جدا شد تا دوران حضور این بازیکن انگلیسی در لیگ ایتالیا به پایان برسد.

کول که در تیم‌هایی چون آرسنال(Arsenal) و چلسی(Chelsea) بازی کرده است، با چلسی لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا را فتح کرد ولی‌ بازی‌های خوب آسپلیکوئتا(César Azpilicueta) باعث شد تا از این تیم جدا شود و به رم بپیوندد.

در بیانیه باشگاه رم بعد از قطع همکاری با کول آمده است: با توافق طرفین، همکاری بین باشگاه رم و اشلی کول خاتمه یافت. از زحماتی که او در مدت زمان حضورش در باشگاه کشید تشکر می‌کنیم و آرزوی بهترین‌ها را در ادامه دوران حرفه‌ای‌اش می‌کنیم. اشلی کول 35 ساله از چند تیم آمریکایی پیشنهاد دارد و به زودی راهی لیگ آمریکا خواهد شد.

همچنین پیوستن الکساندر پاتو(Alexandre Pato) به چلسی نیز مراحل پایانی خود را طی می‌کند. کیا جورابچیان مدیربرنامه های این بازیکن برزیلی در حال حاضر در لندن به سر می‌برد و در حال توافق جزئیات قرارداد با باشگاه چلسی است تا پاتو که در میلان(A.C. Milan) عملکرد خوبی داشت، بعد از حضور در لیگ برزیل، راهی اروپا شود.

همچنین گفته می‌شود نولیتو(Nolito) مهاجم سلتاویگو(Celta de Vigo) به زودی با امضای قرارداد با بارسلونا(Barcelona) به این تیم خواهد پیوست.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir