هافبک اینتر ستاره جدید لیگ چین شد
فردی گوارین هافبک کلمبیایی اینتر ستاره جدید لیگ چین است که به زودی در این کشور آسیایی به میدان خواهد رفت.

باشگاه‌های چینی چند سالی است با خرید بازیکنان برتر فوتبال جهان نتایج خوبی در لیگ قهرمانان آسیا می‌گیرند که نمونه بارز آن 2 قهرمانی گوانگژو(Guangzhou Evergrande) در 3 سال اخیر این رقابت‌ ها است. فردی گوارین(Fredy Guarín) جدیدترین ستاره ای است که راهی لیگ این کشور آسیایی شده است.

نشریه 'گاتزتا دلو اسپرت' صبح امروز مدعی شده بود که پیشنهاد تیم چینی حقوق سالیانه ۷.۵ میلیون یورو با قراردادی ۴ ساله است. اینتری‌ها(Inter Milan) احتمالا با رقمی بین ۱۵ تا ۱۸ میلیون یوروی تیم آسیایی برای فروش گوارین ۲۹ ساله موافقت می کنند.

از طرفی دیگر با جدایی فردی گوارین از جمع 'نراتزوری‌ها'، مسئولان تیم برای خرید گرانیت ژاکا(Granit Xhaka) اقدام خواهند کرد. بازیکن ۲۳ ساله و تکنیکی تیم ملی سوئیس در سال ۲۰۱۲ از تیم بازل(Basel) به مونشن گلادباخ(Borussia Mönchengladbach) پیوست و در ۱۰۸ بازی ۹ گل برای تیم خود به ثمر رسانده است.

همچنین ژروینیو(Gervinho) ستاره رم ایتالیا(A.S. Roma) نیز به زودی راهی این تیم چینی خواهد شد. گزارش شده که رم در ازای 10 میلیون یورو ژروینیو را به باشگاه چینی 'جیانگسو سانینگ' می دهد.

گاتزتا دلو اسپرت گزارش داده که سانینگ 10 میلیون یورو پیشنهاد کرده و شاید در سه یا چهار روز آینده انتقال انجام شود. ژروینیو دیگر جایی در برنامه‌های رم ندارد زیرا مربی‌اش رودی گارسیا(Rudi García) که به بازی او اعتقاد خاصی داشت اخراج شد و نباید فراموش کرد که او می‌تواند در چین سالیانه 8 میلیون یورو درآمد داشته باشد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir