تساوی منچسترسیتی با درخشش آگوئرو
بازگشت سرخیو آگوئرو به ترکیب منچسترسیتی با زدن دو گل در خانه وستهام همراه بود تا شاگردان پیگرینی باخت را با تساوی عوض کنند.

هفته بیست‌وسوم لیگ برتر با برگزاری یک دیدار ادامه یافت که وستهام(West Ham United) که در خانه تمام تیم‌های بزرگ را شکست داده بود، به دیدار منچسترسیتی(Manchester City) رفت و در همان دقیقه نخست توانست به گل برسد.

اینر والنسیا(Enner Valencia) توانست در دقیقه یک بازی، جو هارت(Joe Hart) را مغلوب خود کرده و دروازه سیتی را باز کند. سرخیو آگوئرو(Sergio Agüero) که بعد از دوران مصدومیت در ترکیب تیمش به میدان رفته بود، دقیقه 7 دیرک دروازه را به لرزه درآورد و در دقیقه 9 توانست از روی تقطه پنالتی گلزنی کند و بازی را به تساوی بکشاند. خطای جنکینسون(Carl Jenkinson) مدافع وستهام روی آگوئرو باعث شد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد. آگوئرو توپ را به گوشه دروازه فرستاد و کار را به تساوی کشاند.

در دقیقه 56 والنسیا زننده گل نخست وستهام توانست بار دیگر گلزنی کند و تیمش را پیش بیندازد ولی در دقیقه 82 بازهم آگوئرو ناجی سیتی شد و توانست برای بار دوم بازی را به تساوی بکشاند تا این دیدار با تساوی 2 بر 2 به پایان برسد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir