غافلگیری اینتر در دقیقه 90
اینتر در دقیقه 90 گل تساوی را از تیم کارپی دریافت کرد تا 2 امتیاز حساس را در کورس قهرمانی از دست بدهد.

هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ ایتالیا با برگزاری 7 دیدار ادامه یافت که در حساس‌ترین بازی اینتر(Inter Milan) که به پیروزی یک بر صفر برابر حریفانش عادت کرده بود، این بار نیز برابر کارپی(Carpi) به میدان رفت و در حالی که با گل پالاسیو(Rodrigo Palacio) یک بر صفر از حریف خود پیش بود در دقیقه 90 از تیم 10 نفره کارپی گل تساوی را دریافت کرد. لازانیا(Gaetano Letizia) توانست دروازه اینتر را باز کند تا شاگردان مانچینی(Roberto Mancini) در ادامه روند ضعیف چند هفته اخیر خود در این دیدار به تساوی برسند.

همچنین فیورنتینا(Fiorentina) موفق شد در خانه به مصاف تورینو(Torino) برود و با دو گل ایلیچ(Josip Iličić) و رودریگز(Gonzalo Javier Rodríguez) به برتری برسد تا در رده سوم جدول قرار گیرد. همچنین در دیگر دیدار مهم لاتزیو(Lazio) موفق شد در خانه با نتیجه 4 بر یک برابر حریفش کیه‌وو(Chievo) به پیروزی برسد.

ناپولی(Napoli) صدرنشین لیگ ایتالیا خیالش را بابت صدر جدول راحت کرد و توانست سامپدوریا(Sampdoria) را با نتیجه 4 بر 2 شکست دهد تا با 47 امتیاز موقعیتش را در صدر تثبیت کند. هیگوآین(Gonzalo Higuaín)، همسیک(Marek Hamšík)، مرتنس(Dries Mertens) و اینسینیه(Lorenzo Insigne) گلزنان تیم صدر جدول ایتالیا بودند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir