کار سخت اینتری‌ها در بازی برگشت جام حذفی ایتالیا
یوونتوس با برتری 3 بر صفر برابر اینتر گام بلندی برای حضور در دیدار نهایی جام حذفی ایتالیا برداشت.

در مرحله رفت نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا یوونتوس(Juventus) و اینتر(Inter Milan) برابر هم قرار گرفتند. بانوی پیر مدافع عنوان قهرمانی این رقابت‌ها محسوب می‌شود. شاگردان آلگری(Massimiliano Allegri) که این روزها حسابی روی فرم هستند بازی بسیار خوبی در نیمه نخست به نمایش گذاشتند و حریف خود را تحت فشار قرار دادند و چندین موقعیت گل ایحاد کردند.

در دقیقه ۲۰ بازی حرکت کوادرادو(Juan Cuadrado) و شوت وی با اختلاف کمی از کنار دروازه هندانوویچ(Samir Handanović) عبور کرد تا اولین خطر جدی را یووه ایجاد کند. در نهایت در دقیقه 36 خطای موریو(Jeison Murillo) روی کوادرادو کلمبیایی باعث شد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد و آلوارو موراتا(Álvaro Morata) نیز در بازگشت به ترکیب یووه این پنالتی را تبدیل به گل کند و نیمه نخست با برتری یووه به پایان برسد.

یوونتوس مدعی در نیمه دوم نیز بازی خوب خود را تکمیل کرد. دقیقه 63 توپ ارسالی به داخل محوطه جریمه با اشتباه ملو(Felipe Melo) جلوی پای موراتا افتاد تا آلوارو موراتا برای بار دوم دروازه هندانوویچ را باز کند و درخشش خود را در این دیدار تکمیل کند. هفت دقیقه بعد کار برای اینتر سخت‌تر هم شد. موریو بار دیگر روی کوادرادو مرتکب خطا شد تا شب کابوس‌وار این مدافع اینتر با اخراج از زمین مسابقه و 10 نفره شدن تیمش تکمیل شود.

در دقیقه 83 پائولو دیبالا(Paulo Dybala) موفق شد زننده سومین و آخرین گل این دیدار باشد تا این بازی با برتری 3 بر صفر یوونتوس به پایان برسد. شب قبل نیز میلان(A.C. Milan) با برتری برابر الساندریا(Alessandria) دیدار رفت نیمه نهایی کوپا ایتالیا را با برتری به پایان رسانده بود.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir