نیمار قراردادش را با بارسلونا تمدید کرد
نیمار ستاره برزیلی بارسلونا قراردادش را با این تیم به مدت پنج سال دیگر تمدید کرد تا به شایعات پیوستن به منچستریونایتد پایان دهد.

نیمار(Neymar) مهاجم برزیلی بارسلونا(Barcelona) که مدت‌ها بود مدنظر منچستریونایتد(Manchester United) در لیگ برتر قرار داشت، تصمیم گرفت تا قراردادش را با تیم خود تمدید کند. این بازیکن برزیلی با تمدید قرارداد خود بعد از مسی(Lionel Messi) پردرآمدترین فو‌تبا‌لیست جهان شد. قرارداد قبلی نیمار تا سال 2018 اعتبار داشت، ولی قرارداد فعلی این بازیکن تا سال 2021 اعتبار دارد.

نیمار از زمان پیوستن به بارسلونا پیشرفت خیلی خوبی در این تیم داشت و در اوایل سال 2016 در کنار رونالدو(Cristiano Ronaldo) و مسی نامزد کسب عنوان بهترین بازیکن فو‌تبا‌ل جهان هم شد. این بازیکن 24 ساله که کاپیتان تیم ‌ملی برزیل نیز محسوب می‌شود در تابستان سال 2013 از سانتوس راهی بارسلونا شد و با قراردادی 74 میلیون دلاری این انتقال را نهایی کرد، ولی تحقیقات در اسپانیا نشان داد که بارسلونا 90 میلیون دلار برای جذب این بازیکن هزینه کرده است. به همین خاطر جنجال پیوستن نیمار به بارسلونا باعث شده است تا تعدادی از اموال این بازیکن در برزیل مصادره شود.

هفته گذشته روزنامه سان رقم پیشنهاد منچستر به نیمار را 240 میلیون پوند یا به عبارتی 325 میلیون یورو اعلام کرد. این روزنامه نوشت از این مبلغ 225 میلیون یوروی آن مربوط به بند خروج او در قراردادش با بارسلونا و هزینه ی مالیات + 100 میلیون دیگر برای قراردادی 5 ساله با نیمار عنوان شده است. یعنی برای هر فصل 20 میلیون یورو دستمزد به نیمار از طرف منچستر پرداخت می شود!

در حالی که انگلیسی ها در حال شایعه پراکنی در مورد آینده نیمار هستند اما بسیار روشن است که بارسلونا به فروش فکر نمی کند. در عوض این شایعات باعث شده بارسلونا به فکر تمدید قرارداد با نیمار بی افتد!


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir