پیشنهاد چشمگیر باشگاه چینی به انصاری‌فرد
باشگاه فوتبال گوانگژو چین پیشنهاد یک میلیون یورویی به بازیکن ایرانی شاغل در لیگ یونان داده است که به نظر می‌رسد این پیشنهاد از سوی این بازیکن و باشگاه پانیونیوس رد شده است.

کریم انصاری‌فرد بهترین گلزن پانیونیوس(Panionios) تیم شگفتی‌ساز این فصل لیگ یونان، با گل‌های باارزش خود توانسته در کانون توجهات قرار بگیرد و مورد تمجید کارشناسان فوتبال در این کشور باشد.

تیم‌های چینی در این فصل حسابی با خرید بازیکنان مطرح، خود را بر سر زبان‌ها انداخته‌اند که یکی از این تیم‌های بزرگ گوانگژو اورگراند(Guangzhou Evergrande) قهرمان دو دوره لیگ قهرمانان در 3 سال اخیر بوده است. این تیم چینی مدتی است برای به خدمت گرفتن کریم انصاری فرد بازیکن ایرانی پانیونیوس که قراردادش با این تیم در تابستان به پایان می‌رسد، اقدام کرده است و عنوان کرده است که یک میلیون یورو برای این مهاجم ایرانی می‌پردازد که 400 هزار یورو در ماه جاری میلادی و 600 هزار یورو نیز در تابستان به این بازیکن ایرانی می‌دهد.

البته باشگاه پانیونیوس و کریم انصاری فرد تاکنون به این پیشنهاد جواب مثبت نداده‌اند و به نظر می‌رسد این انتقال فعلا منتفی باشد و به جای این بازیکن ایرانی یک بازیکن دیگر از لیگ یونان راهی لیگ چین شود که این بازیکن 'آپوستولوس جیانو' است.

در حالی که پیشنهاد این باشگاه چینی به انصاری فرد چشمگیر بوده است ولی به نقل از محافل یونانی بازیکن ایرانی این پیشنهاد را رد کرده است. به نظر می‌رسد دلیل این مخالفت این بوده است که باشگاه یونانی قصد داشته است تا تمام یک میلیون یورو را در ماه جاری میلادی دریافت کند.

قرارداد انصاری فرد با پانیونیوس در تابستان به پایان می‌رسد و با توجه به عملکرد خوب این بازیکن ایرانی ممکن است او در لیگ یونان بماند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir