لسترسیتی به قهرمانی نزدیک‌تر شد
لسترسیتی با گل دقیقه 90 توانست به سختی از سد نورویچ بگذرد و همچنان در صدر جدول قرار داشته باشد.

هفته بیست و هفتم لیگ برتر انگلیس با برگزاری چند دیدار آغاز شد که در حساس ترین بازی چلسی(Chelsea) در خانه ساوتهمپتون(Southampton) که برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان تلاش می کرد با نتیجه 2 بر یک به برتری رسید. در این دیدار چلسی بازی خوبی در نیمه نخست به نمایش گذاشت، البته میزبان نیز در خط حمله خطرناک ظاهر شد و چند موقعیت ایجاد کرد تا اینکه اشتباه بابا رحمان(Baba Rahman) در خط دفاع چلسی باعث شد تا شان لانگ(Shane Long) در نیمه نخست گل نخست بازی را به ثمر برساند و چلسی را جریمه کند و نیمه نخست با برتری میزبان به پایان برسد.

در نیمه دوم بازیکنان چلسی نمایش خیلی خوبی ارائه دادند و توپ و میدان را در یک سوم دفاعی حریف در اختیار خود داشتند تا اینکه در دقیقه 75 فابرگاس(Cesc Fàbregas) در حالی که می خواست برای هازارد(Eden Hazard) توپ را سانتر کند، سانترش وارد دروازه فریزر فاستر(Fraser Forster) یکی از بهترین دروازه بانان انگلیس شد تا بازی به تساوی کشیده شود. البته چلسی دست بردار نبود و توانست در دقیقه 89 به گل دوم هم برسد. این بار کرنر ارسالی ویلیان(Willian) را برانیسلاو ایوانویچ(Branislav Ivanović) با سر وارد دروازه حریف کرد تا این دیدار با برتری 2 بر یک چلسی به پایان برسد و آبی های لندن به نیمه بالایی جدول برسند.

این اولین بار در این فصل بود که چلسی گل خورده در بازی را با برد عوض کرد و توانست از شکست پیروزی بسازد تا روند خوب این تیم با هدایت گاس هیدینک(Guus Hiddink) ادامه داشته باشد. این تیم باید سه شنبه این هفته در لیگ برتر به دیدار نورویچ برود که این دیدار در خانه چلسی برگزار می شود و در صورتی که چلسی بتواند همچون دیدار رفت نورویچ را شکست دهد، می تواند به کسب سهمیه لیگ اروپا و حتی لیگ قهرمانان امیدوار باشد.

لسترسیتی(Leicester City) در دیگر دیدار در خانه به دیدار نورویچ(Norwich City) رفت و با گل دقیقه 89 اولوا(Leonardo Ulloa) به برتری رسید. در این دیدار در حالی که همه مدعیان منتظر بودند تا لستر امتیاز از دست بدهد، روباه ها با نمایش خوب به 3 امتیاز رسیدند. روی سانتر آلبرایتون(Marc Albrighton) برای بازیکن تازه وارد، اولوا دروازه را باز کرد تا این دیدار با برتری یک بر صفر لسترسیتی به پایان برسد تا شاگردان رانیری(Claudio Ranieri) یک بار دیگر خیالشان بابت صدرنشینی راحت باشد.

دیدار واتفورد(Watford) و بورنموث(Bournemouth) با تساوی بدون گل به پایان رسید و استوک سیتی(Stoke City) تیم بحران زده استون ویلا(Aston Villa) را با نتیجه 2 بر یک شکست داد و وستهام(West Ham United) نیز با برتری یک بر صفر برابر ساندرلند(Sunderland) توانست به وضعیت خود سروسامان ببخشد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir