برتری بایرن مونیخ در زمین وولفسبورگ
بایرن مونیخ توانست با برتری 2 بر صفر در زمین وولفسبورگ موقعیت خود را در صدر جدول رقابت های بوندسلیگا محکم‌تر کرد.

هفته بیست و سوم رقابت های بوندسلیگای آلمان با برگزاری چند دیدار ادامه یافت که در مهم ترین بازی بایرن مونیخ(Bayern Munich) در خانه وولفسبورگ(Wolfsburg) نایب قهرمان فصل قبل که در این فصل عملکرد خوبی نداشته است به میدان رفت و توانست با 2 گل به برتری برسد.

در این دیدار میزبان بازی را بهتر شروع کرد و در 15 دقیقه نخست توانست تیم برتر میدان باشد. مهمترین موقعیت بازی از روی یک ضربه کرنر برای میزبان فراهم شد تا دروازه بایرن مونیخ و نویر(Manuel Neuer) را باز کند که کروزه(Max Kruse) روی ارسال دراکسلر(Julian Draxler) با ضربه سر توپ را روانه دروازه بایرن کرد که نویر این توپ را جمع کرد. مدافعان بایرن بدون اشتباه کار کردند و توانستند تمام توپ هایی که برای مهاجمان وولفسبورگ فرستاده می شد را به خوبی دفع کنند.

در نیمه نخست وولفسبورگ بازی برتری را به نمایش گذاشت و اگر بی دقتی شافر(Marcel Schäfer) در نیمه زمین بایرن مونیخ نبود اکنون این بازیکن توانسته بود دروازه بایرن مونیخ را باز کند تا این دیدار در نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان برسد.

در نیمه دوم بایرن مونیخ بازی بهتری به نمایش گذاشت و با زدن دو گل پیروز این مسابقه شد و 3 امتیاز حساس را در مسیر قهرمانی این فصل رقابت های بوندسلیگای آلمان به دست آورد.

کینگزلی کومان(Kingsley Coman) در دقیقه 66 و روبرت لواندوفسکی(Robert Lewandowski) در دقیقه 75 گلزنان بایرن مونیخ در این دیدار بودند تا برای سومین بار پیاپی دیتر هکینگ(Dieter Hecking) برابر بایرن مونیخ شکست بخورد و بایرنی ها با به دست آوردن 3 امتیاز حساس این مسابقه گام بلندی برای قهرمانی در این فصل بردارند. باواریایی ها با این برد 62 امتیازی شدند و مقتدرانه در صدر جدول رده بندی بوندسلیگا ایستادند. وولفسبورگ اما در امتیاز 31 و رده هشتم باقی ماند و فعلا به پایین جدول سقوط نکرد.

دیدار دو تیم هامبورگ(Hamburger) و اینگول اشتاد(Ingolstadt) با تساوی یک بر یک به پایان رسید، اشتوتگارت(Stuttgart) در خانه برابر هانوفر(Hannover 96) با نتیجه 2 بر یک شکست خورد و دیدار دو تیم وردربرمن(Werder Bremen) و دارمشتات(Darmstadt 98) برنده ای نداشت و با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید تا دو تیم امتیازات را تقسیم کنند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir