پیروزی پرگل بارسلونا در زمین ایبار
بارسلونا موفق شد با برتری 4 بر صفر در زمین ایبار ضمن حفظ روند بردهای خود، جایگاه خود را نیز در صدر جدول تثبیت کند.

هفته بیست و هشتم لالیگای اسپانیا با برگزاری چند دیدار ادامه یافت که در مهم‌ترین بازی بارسلونا(Barcelona) موفق شد با 4 گل ایبار(Eibar) را شکست دهد. فقط 8 دقیقه زمان کافی بود تا همکاری مسی(Lionel Messi) و سوارس باعث شود تا منیر الحدادی(Munir El Haddadi) دروازه ایبار را باز کند. در ادامه بارسا که سوار بر بازی بود، در دقیقه 41 با ضربه لیونل مسی به گل دوم خود دست یافت. او با یک ضربه فنی و نرم، موفق شد تیمش را بار دیگر به گل برساند و با برتری 2 بر صفر به رختکن ببرد.

در نیمه دوم مسابقه بازهم این بارسلونا بود که سوار بر بازی بود و توانست نمایش کاملی ارائه دهد. روی حرکت مسی در دقیقه 76 مدافع ایبار مرتکب اشتباه شد و یک پنالتی داد. این چهاردهمین پنالتی فصل بارسلونا بود که مسی آن را به گل تبدیل کرد. قبلا بازیکنانی چون نیمار(Neymar) و سوارس(Luis Suárez) پنالتی‌های بارسا را از دست داده بودند. در نهایت گل چهارم بارسلونا در دقیقه 84 به ثمر رسید.

لوئیس سوارس که صدر جدول گلزنان را به کریستیانو رونالدو(Cristiano Ronaldo) واگذار کرده موفق شد گلزنی کند تا بارسلونا با کسب سه امتیاز این دیدار 72 امتیازی شود و یک گام دیگر به قهرمانی در این فصل نزدیک‌تر شود.

در دیگر دیدارهایی که برگزار شد، بتیس(Real Betis) در خانه با دو گل گرانادا(Granada) را شکست داد و دیدار لاکرونیا(Deportivo de La Coruña) و مالاگا(Málaga) با تساوی 3 بر 3 به پایان رسید.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir