حذف لاتزیو و بایرلورکوزن از لیگ اروپا
تیم های لاتزیو و بایرلورکوزن با شکست برابر حریفان خود از گردونه رقابت های لیگ اروپا حذف شدند.

مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا در دور برگشت با برگزاری چند دیدار پیگیری شد که در یکی از دیدارها، لاتزیو(Lazio) به دیدار اسپارتاپراگ(Sparta Prague) جمهوری چک رفت و با 3 گل شکست خورد. بازی توسط تیم مهمان طوفانی شروع شد و این تیم در دو دقیقه به دو گل رسید. دوکال(Bořek Dočkal) و کرچی(Ladislav Krejčí) در دقایق 10 و 12 برای اسپارتا موفق به گلزنی شدند. در ادامه لاتزیو برای زدن گل کاملا جلو کشید تا اینکه اسپارتاپراگ در دقیقه 44 توسط یولیس(Lukáš Juliš) گل سوم را به ثمر رساند تا خیال این تیم از بابت صعود تا حد زیادی راحت شود.

در دیگر دیدار بایرلورکوزن(Bayer Leverkusen) در آلمان برابر ویارئال(Villarreal) به تساوی بدون گل رسید ولی با توجه به برد دو بر صفر تیم اسپانیایی در بازی رفت زیردریایی های زرد راهی مرحله بعد شدند. لورکوزن که نیاز داشت شکست در بازی رفت را جبران کند سراپا حمله شد ولی این تیم اسپانیایی بود که توانست با مدیریت بازی از اندوخته های خود به خوبی مراقبت کند و به مرحله بعد برسد.

والنسیا(Valencia) در خانه میزبان بیلبائو(Athletic Bilbao) بود که در پایان این تیم را با نتیجه 2 بر یک شکست داد. بازی رفت دو تیم با نتیجه یک بر صفر به سود اتلتیک بیلبائو پایان یافته بود و بیلبائو به علت گلزنی در خانه حریف توانست به مرحله بعدی رقابت های لیگ اروپا صعود کند. گل های این بازی را سانتی مینا(Santi Mina) و آدرلان سانتوس(Aderlan Leandro de Jesus Santos) برای والنسیا به ثمر رساندند و تک گل بیلبائو را نیز آریتز آدوریز(Aritz Aduriz) در دقیقه 76 به ثمر رساند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir