پیروزی خفیف بایرن مونیخ در بوندسلیگا
صدرنشین رقابت های بوندسلیگا توانست با برتری یک بر صفر در زمین کلن همچنان به صدرنشینی خود در این رقابت ها ادامه دهد.

در ادامه بازی های هفته بیست و هفتم بوندسلیگا، بایرن مونیخ(Bayern Munich) میهمان کلن(FC Köln) بود که در پایان توانست حریف خود را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد. بایرنی ها بعد از برد دلچسب برابر بوونتوس(Juventus) در لیگ قهرمانان به استقبال این دیدار رفتند و توانستند خیلی زود با گل لواندوفسکی(Robert Lewandowski) از حریف خود پیش بیفتند و تا پایان نیز این برتری را حفظ کنند. به این ترتیب همچنان اختلاف 5 امتیازی بایرن مونیخ با دورتموند(Dortmund) حتی در صورت برتری زردپوشان در این هفته نیز حفظ خواهد شد.

در دیگر دیدار وولفسبورگ(Wolfsburg) یکی از تیم های حاضر در لیگ قهرمانان در خانه به دیدار دارمشتات(Darmstadt 98) رفت و در نهایت به تساوی یک بر یک رضایت داد. برای سبزپوشان فوتبال آلمان آندره شورله(André Schürrle) مهاجم جوان تیم ملی آلمان و یکی از ستاره های جام جهانی ژرمن ها گلزنی کرد.

هامبورگ(Hamburger) نیز در خانه برابر هوفنهایم(Hoffenheim) به میدان رفت که با نتیجه 3 بر یک شکست خورد تا شرایطش در جدول دست نخورده باقی بماند. همچنین دیدار وردربرمن(Werder Bremen) و ماینتس(Mainz) با تساوی یک بر یک به پایان رسید و هرتابرلین(Hertha BSC) با نتیجه 2 بر یک اینگول اشتاد(Ingolstadt) را از پیش روی برداشت.

بایرن با این پیروزی 69 امتیازی شد و در جایگاه نخست جدول باقی ماند. در حال حاضر دورتموند با 61 امتیاز و هرتابرلین با 45 امتیاز در جایگاه دوم و سوم جدول قرار دارند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir