پیروزی یوونتوس و توقف فیورنتینا در هفته سی ام سری آ
یوونتوس با برتری پرگل در دربی شهر تورین همچنان جایگاه خود را در صدر جدول حفظ کرد.

در ادامه بازی های هفته سی ام سری آ، یوونتوس(Juventus) در دربی میزبان رقیب خود تورینو(Torino) بود که در پایان حریف خود را با نتیجه پر گل 4 بر یک شکست داد. بازی با رکوردشکنی بوفون(Gianluigi Buffon) شروع شد. در دقیقه چهارم بازی، جان لوئیجی بوفون سنگربان کهنه کار یوونتوس از رکورد ۹۲۹ دقیقه ای سباستیانو روسی(Sebastiano Rossi) در بسته نگه داشتن دروازه عبور کرد و با ۹۷۳ دقیقه کلین شیت، در جایگاه نخست رکوردداران کلین شیت در ایتالیا ایستاد.

پل پوگبا(Paul Pogba) در دقیقه 33 به زیبایی دروازه تورینو را باز کرد و در ادامه این یوونتوس بود که توپ و میدان را در اختیار داشت. نوبت به خدیرا(Sami Khedira) در دقیقه 42 رسید تا گل دوم تیمش را نیز به ثمر برساند.

در شروع نیمه دوم، در اولین حمله خطرناک تورینو و روی اشتباه الکس ساندرو(Alex Sandro) داور در دقیقه ۴۸ به سود تورینو اعلام پنالتی کرد. آندره آ بلوتی(Andrea Belotti) پشت توپ ایستاد و موفق شد پس از ۹۷۳ دقیقه گل نخوردن یوونتوس در سری آ، دروازه بوفون را باز کند. در ادامه نوبت به موراتا(Álvaro Morata) رسید تا دو بار در نیمه دوم گلزنی کند تا این دیدار با برتری 4 بر یک یوونتوس به پایان برسد.

در دیگر دیدار فروزینون(Frosinone) برابر فیورنتینا(Fiorentina) به میدان رفت که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید و دو تیم امتیازات را تقسیم کردند. در دیگر دیدار ها کارپی(Carpi) با نتیجه 2 بر یک هلاس ورونا(Hellas Verona) را شکست داد. دیدار اودینزه(Udinese) و ساسولو(Sassuolo) با تساوی یک بر یک به پایان رسید و آتالانتا(Atalanta) با دو گل بولونیا(Bologna) را شکست داد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir