پیروزی چلسی برابر استون‌ویلا بحران زده
چلسی با پیروزی 4 بر صفر برابر تیم بحران زده استون‌ویلا توانست اولین برد هفته 32 لیگ برتر را کسب کند.

هفته سی و دوم لیگ برتر انگلیس با برگزاری یک دیدار در ورزشگاه ویلاپارک آغاز شد که در آن استون‌ویلا(Aston Villa) تیم قعرنشین به دیدار چلسی(Chelsea) قهرمان فصل گذشته رفت که در آن حرفی برای گفتن نداشت و با چهار گل شکست خورد تا این تیم باسابقه یک گام دیگر به سقوط به دسته پایین‌تر نزدیک‌تر شود. چلسی نیز با کسب برد در این دیدار شانسش را برای سهمیه لیگ اروپا زیاد کرد.

همکاری آسپلیکوئتا(César Azpilicueta) با روبن لوفتوس‌چیک(Ruben Loftus-Cheek) در دقیقه 26 باعث شد این هافبک انگلیسی جوان اولین گلش را در لیگ برتر به ثمر برساند و ارزش‌هایش را نشان دهد. او البته می‌توانست در ادامه گل دوم را به ثمر برساند ولی با بدشانسی موقعیت او از دست رفت.

در اواخر نیمه نخست مصدومیت لویک رمی(Loïc Rémy) فرانسوی باعث شد آلکساندر پاتو(Alexandre Pato) برای اولین بار در ترکیب چلسی به میدان برود. او در دقیقه 45 مسابقه با زیرکی یک پنالتی از داور گرفت و خودش نیز آن را تبدیل به گل کرد تا در اولین بازی خود با پیراهن چلسی گل زده باشد.

نیمه دوم اسکار(Oscar) برزیلی به ترکیب آبی‌پوشان لندنی اضافه شد و تنها یک دقیقه از شروع نیمه دوم گذشته بود که او در نقش سازنده ظاهر شد تا پدرو(Pedro) گل سوم بازی را به ثمر برساند. دقیقه 59 نیز بازهم این پدرو بود که توانست در نقش گلزن ظاهر شود تا این دیدار در نهایت با نتیجه 4 بر صفر به سود آبی‌پوشان لندن به پایان برسد. همچنین یکی از بازیکنان استون‌ویلا در اواخر مسابقه از زمین اخراج شد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir