پیروزی آرسنال و منچسترسیتی در لیگ برتر انگلیس
دو تیم آرسنال و منچسترسیتی توانستند حریفانشان را در لیگ برتر از پیش روی بردارند تا رقابت در بالای جدول حساس شود.

دو تیم آرسنال(Arsenal) و واتفورد(Watford) در چارچوب مسابقات لیگ برتر انگلیس به دیدار هم رفتند و در پایان میزبان با چهار گل واتفورد را شکست داد. گل ها را الکسیس(Alexis Sánchez)، بلیرین(Héctor Bellerín)، ایووبی(Alex Iwobi) و ولکات(Theo Walcott) به ثمر رساندند. توپچی های لندن با این برد امیدوار شدند تا در هفته های باقی مانده بتوانند امتیازات خود را به صدر جدول برسانند. الکسیس سانچز نقش چشمگیری در این برد خانگی داشت. او یک گل زد و یک پاس گل برای ایووبی مهیا کرد. حالا باید دید لستر(Leicester City) رانیری(Claudio Ranieri) در برابر ساوتهمپتون(Southampton) چه نتیجه ای کسب خواهد کرد.

در دیگر بازی حساس این هفته من سیتی(Manchester City) در خانه بورنموث(Bournemouth) به مصاف این تیم رفت و به برتری 4 بر صفر رسید. گل های سیتی را در این بازی فرناندو(Fernando) در دقیقه 7، دی بروین(Kevin De Bruyne) در دقیقه 12، آگوئرو(Sergio Agüero) در دقیقه 19 و کولاروف(Aleksandar Kolarov) در دقیقه 93 زدند. سیتی با این برد 54 امتیازی شد. بازگشت دی بروین بهترین خبر برای این تیم انگلیسی قبل از دیدار با پاری سن ژرمن(Paris Saint-Germain) در لیگ قهرمانان بود و این بازیکن خیلی زود حضورش را در میدان با گلزنی جشن گرفت.

همچنین سرخیو آگوئرو مهاجم آرژانتینی منچسترسیتی با گلزنی در نیمه اول دیدار تیمش برابر بورنموث نود و پنجمین گلش در لیگ برتر را در صد و چهل و چهارمین بازی اش به ثمر رساند تا با رکورد رود فن نیستلروی(Ruud van Nistelrooy) که در 150 بازی به این رقم رسیده بود برابری کند.

در دیگر دیدار نورویچ(Norwich City) با نتیجه 3 بر 2 نیوکاسل(Newcastle United) را شکست داد تا اولین شکست بنیتس(Rafael Benítez) در نیوکاسل ثبت شود. دیدار ساندرلند(Sunderland) و وست برومویچ(West Bromwich Albion) نیز با تساوی بدون گل به پایان رسید و استوک سیتی(Stoke City) برابر سوانزی(Swansea City) و وستهام(West Ham United) برابر کریستال پالاس(Crystal Palace) نیز به تساوی 2 بر 2 رضایت دادند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir