پیروزی اتلتیکو مادرید در لالیگا
اتلتیکو مادرید موفق شد با نتیجه 5 بر یک رئال بتیس را در لالیگا شکست دهد تا جایگاه دومی خود را در این رقابت ها حفظ کند.

شاگردان دیگو سیمئونه(Diego Simeone) در اتلتیکو مادرید(Atlético Madrid) موفق شدند از هفته سی و یکم رقابت های لالیگا در استادیوم ویسنته کالدرون، میهمان خود رئال بتیس(Real Betis) را 5 بر یک شکست دهند. در این دیدار بازهم آنتوان گریزمان(Antoine Griezmann) فرانسوی مرد اول میدان بود که درخشید و توانست عملکرد خوب خود را در این فصل کامل کند و دو بار دروازه حریف را باز کند. در ادامه فرناندو تورس(Fernando Torres) نیز در این دیدار پایش به گلزنی باز شد.

در دقیقه 65 بود که 'روخی بلانکو' بازهم موفق به گلزنی می شد، گل سوم این بازی را خوانفران(Juanfran) روی ارسال آنخل کوریا(Ángel Correa) به گل تبدیل کرد. در دقیقه 79 این بازی، رئال بتیس موفق شد توسط روبن کاسترو(Rubén Castro) یکی از 4 گل خورده را جبران کند.

در نهایت این بار نوبت به توماس(Thomas Partey) رسید تا گل پنجم را نیز به ثمر برساند تا اتلتیکو مادرید قبل از دیدار برابر بارسلونا(Barcelona) در لیگ قهرمانان یک برد دلچسب را کسب کند. این تیم حالا باید این هفته در لیگ قهرمانان برابر بارسلونا به میدان برود که این دیدار تقابل دو تیم اسپانیایی در سطح اول قاره اروپا است.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir