پیروزی ویارئال در هفته سی و یکم لالیگا
با برتری ویارئال و شکست خانگی سویا رقابت های هفته سی و یکم لالیگا ادامه یافت.

هفته سی و یکم رقابت های لالیگا با برگزاری 4 دیدار ادامه یافت که در یکی از دیدارهای برگزار شده سویا(Sevilla) در خانه با نتیجه 2 بر یک برابر رئال سوسیداد(Real Sociedad) شکست خورد. سوسیداد که هفته بعد باید در خانه پذیرای بارسلونا(Barcelona) باشد، ابتدا با گل برگرا(Markel Bergara) پیش افتاد و در همان نیمه نخست مدافع سویا به اشتباه دروازه خودی را گشود تا نیمه نخست با برتری 2 بر صفر سوسیداد به پایان برسد.

در نیمه دوم نیز کوین گامیرو(Kévin Gameiro) توانست یکی از گل های خورده را جبران کند و با وجود اینکه در دقیقه 68 یکی از بازیکنان سوسیداد از زمین اخراج شد و این تیم 10 نفره شد تغییری در نتیجه ایجاد نشد تا این دیدار با شکست سویا همراه باشد.

همچنین ویارئال(Villarreal) در زمین ایبار(Eibar) توانست با نتیجه 2 بر یک به برتری برسد تا شانس کسب سهمیه لیگ قهرمانان را داشته باشد. لوپز(Adrián López Álvarez) و سولدادو(Roberto Soldado) برای زردپوشان ویارئال گلزنی کردند.

در دیگر دیدار مالاگا(Málaga) و اسپانیول(Espanyol) به تساوی یک بر یک رضایت دادند و بیلبائو(Athletic Bilbao) و گرانادا(Granada) نیز به همین نتیجه رضایت دادند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir