تمرین گلزنی رئال مادرید پیش از دیدار در لیگ قهرمانان
رئال مادرید با 4 گل توانست ایبار را در لالیگا شکست دهد تا پیش از دیدار با وولفسبورگ در لیگ قهرمانان تمرین گلزنی کرده باشد.

هفته سی و دوم رقابت‌های لیگ فوتبال اسپانیا با برگزاری دیدار حساس رئال مادرید(Real Madrid) و ایبار(Eibar) در سانتیاگوبرنابئو پیگیری شد و میزبان موفق شد حریف را با 4 گل درهم بکوبد.

رئال مادرید که در هفته گذشته از دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان برابر وولفسبورگ(Wolfsburg) در آلمان شکست خورد، امیدوار بود با برتری در این دیدار به وضعیت خود در جدول سر و سامان ببخشد و روحیه خود را قبل از بازی برگشت بالا ببرد.

رئالی‌ها بازی را هجومی آغاز کردند و تنها 5 دقیقه از بازی سپری شده بود که خامس رودریگز(James Rodríguez) گل اول بازی را به ثمر رساند. روی ‏یک ضربه آزاد بود که ستاره کلمبیایی رئال با ضربه‌ای تماشایی، دروازه ایبار را باز کرد.‏

پاس در عمقی که برای رونالدو(Cristiano Ronaldo) فرستاده شده بود را این فوق ستاره پرتغالی با سر توپ و پاسی عرضی برای لوکاس وازکز(Lucas Vázquez) آماده کرد تا وازکز دومین گل رئال را در این جدال به ثمر برساند. در ادامه نوبت به کریستیانو رونالدو رسید تا در دقیقه 39 گل سوم را برای تیمش به ثمر برساند. در ادامه بازهم این رئالی ها بودند که توپ و میدان را در اختیار داشتند و توانستند در ‏دقیقه 39 به گل چهارم برسند و این بار خسه(Jese) برای تیمش گلزنی کرد تا نیمه نخست با برتری 4 بر صفر رئال به پایان برسد.

بر خلاف نیمه اول، بازی در نیمه دوم از تب و تاب خود افتاده بود و علی‌رغم برخی موقعیت‌های دو تیم به خصوص ایبار که با واکنش کیکو کاسیا(Kiko Casilla) نیز همراه بود، دروازه‌ها بسته ماند. جدی‌ترین موقعیت این نیمه را رونالدو در دقیقه 73 از دست داد که ضربه او نتوانست وارد دروازه خالی حریف شود.

کریس رونالدو با گلی که زد در صدر جدول بهترین گلزنان لیگ با 30 گل قرار گرفت تا برای ششمین فصل متوالی او حداقل 30 گل در یک فصل در لیگ به ثمر رسانده باشد که شامل یک فصل با منچستر و 5 فصل با رئال مادرید بوده است.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir