شکست چلسی در خانه سوانزی با هیدینک
چلسی در خانه سوانزی با یک گل شکست خورد تا هیدینک برای اولین بار در لیگ برتر با چلسی طعم شکست را بچشد.

هفته سی و سوم لیگ برتر با برگزاری چند دیدار ادامه یافت که در یکی از دیدارهای برگزار شده که اهمیت چندانی نداشت، سوانزی(Swansea City) در خانه به دیدار چلسی(Chelsea) رفت و توانست با یک گل به برتری برسد تا اولین شکست هیدینک(Guus Hiddink) با چلسی ثبت شود.

در این دیدار که جان تری(John Terry) و گری کیهیل(Gary Cahill) به دلیل مصدومیت و کاستا(Diego Costa) به دلیل محرومیت غایب بودند، پاتو(Alexandre Pato) از ابتدا در خط حمله و میازگا(Matt Miazga) مدافع آمریکایی نیز در خط دفاع، هر یک دومین دیدار رسمی خودشان را انجام دادند که البته هر دو نیز کم‌فروغ ظاهر شدند.

تک‌گل این بازی را گیلفی سیگوردسون(Gylfi Sigurðsson) در دقیقه 25 وارد دروازه آبی‌های لندن کرد تا سوانزی با 40 امتیاز به رتبه دوازدهم جدول صعود کند و چلسی با 44 امتیاز در جایگاه دهم باقی بماند. این گل روی اشتباه میازگا مدافع جوان آمریکایی به ثمر رسید.

در ادامه بازی، بازیکنان چلسی اگرچه توانستند چند موقعیت روی دروازه حریف ایجاد کنند ولی در زدن ضربات آخر بی‌دقت بودند و نتوانستند موقعیت‌هایشان را به گل تبدیل کنند تا در این دیدار آبی‌های لندن شکست بخورند و کسب سهمیه لیگ اروپا نیز برای این تیم خیلی دور از ذهن باشد.

استون ویلا(Aston Villa) نیز در خانه برابر بورنموث(Bournemouth) با نتیجه 2 بر یک شکست خورد تا تقریبا سقوط این تیم به دسته پایین‌تر تا حد زیادی محرز شود. این دیدار بازهم شاهد اعتراض هواداران خشمگین ویلا به مالک تیمشان بود و آنها خواستار استعفای 'لرنی ورنر' شدند.

همچنین کریستال پالاس(Crystal Palace) در خانه با یک گل نورویچ(Norwich City) را شکست داد. ساوتهمپتون(Southampton) دومین شکست پیاپی نیوکاسل(Newcastle) با هدایت بنیتس(Rafael Benítez) را به این تیم تحمیل کرد تا این مربی اسپانیایی در سه دیداری که سرمربی تیمش بوده تنها یک امتیاز کسب کند. دیدار واتفورد(Watford) و اورتون(Everton) نیز با تساوی یک بر یک به پایان رسید.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir