پیروزی منچسترسیتی در خانه
منچسترسیتی موفق شد با برتری 2 بر یک در خانه برابر وست برومویچ رده چهارم لیگ برتر را حفظ کند.

در ادامه بازی‌های هفته سی و سوم لیگ برتر انگلیس، منچسترسیتی(Manchester City) در خانه میزبان وست برومویچ(West Bromwich Albion) بود که در پایان، حریف خود را با نتیجه 2 بر یک شکست داد.

بازی با درخشش تیم مهمان شروع شد و این تیم خیلی زود توانست دروازه سیتی را باز کند. استفان سسنیون(Stéphane Sessègnon) در دقیقه ششم وست بروم را پیش انداخت. در ادامه بازیکنان منچسترسیتی که این هفته باید در لیگ قهرمانان دیدار برگشت خود را برابر پاری سن ژرمن(Paris Saint-Germain) برگزار کنند، سراپا حمله شدند و توانستند در دقیقه 19 گل خورده را جبران کنند.

سرخیو آگوئرو(Sergio Agüero) از روی نقطه پنالتی بن فاستر(Ben Foster) را مغلوب کرد تا این بازیکن آرژانتینی در این دیدار برای تیمش گلزنی کرده باشد و نیمه نخست با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

در نیمه دوم، درخشش سمیر نصری(Samir Nasri) که به تازگی از بند مصدومیت رها شده است به کمک سیتی آمد. نصری که پس از ماه‌ها در ترکیب اصلی قرار می‌گرفت، دروازه حریف را باز کرد. روی این صحنه ضربه آگوئرو برگشت داده شد تا نصری روی یک ریباند گلزنی کند و بعد از مدت‌ها دروازه وست بروم را باز کند و سیتی برای اولین بار در این دیدار پیش بیفتد.

با این برد، رده چهارم سیتی در پایان این هفته تضمین شده است. در ادامه بازی‌های این هفته، لسترسیتی(Leicester City) صدرنشین باید برابر ساندرلند(Sunderland) به میدان برود و تاتنهام(Tottenham Hotspur) تیم دوم جدول نیز به دیدار منچستریونایتد(Manchester United) خواهد رفت.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir