چشمک لسترسیتی به جام
لسترسیتی با برتری 2 بر صفر در زمین ساندرلند ضمن ادامه روند بردهای خود گام بلندی برای قهرمانی در لیگ برتر برداشت.

هفته سی و سوم لیگ برتر با برگزاری یک دیدار ادامه یافت که در آن لسترسیتی(Leicester City) برابر ساندرلند(Sunderland) به میدان رفت و توانست با دو گل به برتری برسد.

لستر که برای قهرمانی تلاش می کند برابر ساندرلندی قرار گرفت که برای فرار از خطر سقوط به دسته پایین تر وارد میدان شد. نیمه نخست این دیدار بدون رد و بدل شدن گل به پایان رسید ولی لسترسیتی که در چند بازی اخیر خود به بردهای یک گله عادت کرده در این دیدار نیز با گلزنی جیمی واردی(Jamie Vardy) در دقیقه 58 توانست خیالش را بابت کسب هر 3 امتیاز این دیدار راحت کند. در ادامه نیز جیمی واردی در دقیقه 90 گل دوم را به ثمر رساند تا این دیدار با برتری 2 گله لستر به پایان برسد.

لسترسیتی اکنون در آستانه قطعی کردن قهرمانی خود در لیگ برتر در فاصله 5 هفته مانده به پایان این رقابت‌ها قرار گرفته است. در تاریخ لیگ برتر تنها یک بار تیمی خارج از مستطیل قهرمانی یعنی منچستریونایتد(Manchester United)، چلسی(Chelsea)، آرسنال(Arsenal) و منچسترسیتی(Manchester City) توانسته به قهرمانی برسد. تنها یک بار در سال 95 بلکبرن(Blackburn Rovers) توانسته بود به قهرمانی در لیگ برتر برسد و قهرمانی لسترسیتی که فصل قبل در هفته های اخیر در لیگ برتر ماندنی شد یکی از اتفاقات تاریخی این لیگ به شمار خواهد رفت.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir