تساوی دورتموند در دربی روهر
دربی روهر بین شالکه و دورتموند با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید؛ نتیجه‌ای که بیشتر به سود بایرن مونیخ صدرنشین شد.

در دیداری حساس در فوتبال آلمان که یکی از مهم‌ترین دربی‌های فوتبال جهان و پرطرفدارترین دربی فوتبال آلمان است، شالکه(Schalke 04) و دورتموند(Borussia Dortmund) در 'گلزن کرشن آره‌نا' رودرروی هم قرار گرفتند. دورتموند که در رده دوم جدول رده‌بندی قرار داشت امیدوار بود تا با پیروزی در این دیدار بار دیگر فاصله‌اش را با بایرن مونیخ به 5 امتیاز برساند.

نیمه نخست این بازی حساس گلی در بر نداشت و با تساوی بدون گل به پایان رسید ولی در نیمه دوم و 4 دقیقه بعد از شروع آن شینجی کاگاوا(Shinji Kagawa) ژاپنی برای زردپوشان دورتموند گلزنی کرد. این گل را دو دقیقه بعد لروی سان(Leroy Sané) پاسخ داد تا بازی با تساوی دنبال شود.

در ادامه شاگردان توخل(Thomas Tuchel) ابتکار عمل را در دست گرفتند و توانستند در دقیقه 56 با ضربه ماتیاس خنتر(Matthias Ginter) گل دوم را نیز به ثمر برسانند. 10 دقیقه بعد هونته‌لار(Klaas-Jan Huntelaar) هلندی از روی نقطه پنالتی دروازه دورتموند را باز کرد تا دو تیم به تقسیم امتیازات قناعت کنند؛ نتیجه‌ای که به هیچ وجه برای دو تیم خوب نبود و البته بیشتر به سود بایرن مونیخی(Bayern Munich) شد که اختلاف 5 امتیازی هفته قبلش با دورتموند به 7 امتیاز افزایش پیدا کرد. دورتموند نیز در همان رده دوم جدول باقی ماند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir