شکست چلسی در هفته سی و هفتم لیگ جزیره
با شکست وستهام و چلسی رقابت های هفته سی و هفتم لیگ برتر ادامه یافت.

هفته سی و هفتم رقابت‌های لیگ برتر با برگزاری چند دیدار ادامه یافت. دیدارهایی که با قهرمانی لسترسیتی(Leicester City) تشریفاتی است و رقابت تنها برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان و فرار از منطقه سقوط است.

در یکی از دیدارهای برگزارشده وستهام(West Ham) تیم ششم جدول که امیدوار به کسب سهمیه لیگ قهرمانان بود بد موقعی شکست خورد و در خانه با نتیجه 4 بر یک برابر سوانزی(Swansea City) باخت. در این دیدار کی سئونگ یئونگ(Ki Sung-yueng)، وین روتلج(Wayne Routledge)، آندره آیو(André Ayew) و بافه تومبی گومیس(Bafétimbi Gomis) برای سوانزی گلزنی کردند و کینگزلی(Stephen Kingsley) گل به خودی زد تا وستهام یکی از گل های خورده را پاسخ دهد. با این نتیجه رویای کسب سهمیه لیگ قهرمانان برابر وستهام به پایان رسید و این تیم باید امیدوار به کسب سهمیه لیگ اروپا باشد.

در دیگر دیدار ساندرلند(Sunderland) که برای فرار از سقوط به دسته پایین تر تلاش می‌کرد در خانه با نتیجه 3 بر 2 چلسی(Chelsea) را شکست داد. در این دیدار دیگو کاستا(Diego Costa) و نمانیا ماتیچ(Nemanja Matić) در نیمه نخست برای چلسی گلزنی کردند و وهبی خضری(Wahbi Khazri) در نیمه نخست با شوتی دیدنی دروازه کورتوا(Thibaut Courtois) را باز کرد. در نیمه دوم نیز اشتباه جان تری(John Terry) باعث شد تا بورینی(Fabio Borini) گل دوم را به ثمر برساند و در ادامه جرمن دفو(Jermain Defoe) روی غفلت خط دفاع چلسی گل سوم را نیز به ثمر رساند تا این دیدار با برتری 3 بر 2 ساندرلند به پایان برسد تا ضعف خط دفاع چلسی در این فصل بیش از پیش نمایان شود و نشان داده شود که آنتونیو کونته(Antonio Conte) کار سختی برای ترمیم آن در فصل جدید دارد.

دیدار استون ویلای(Aston Villa) از پیش سقوط کرده و نیوکاسل(Newcastle) با تساوی بدون گل به پایان رسید و استوک سیتی(Stoke City) با نتیجه 2 بر یک برابر کریستال پالاس(Crystal Palace) شکست خورد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir