حضور ستاره برزیلی بایرن مونیخ در المپیک ریو ممنوع شد
باشگاه بایرن مونیخ به صورت رسمی اعلام کرد که اجازه حضور کاستا در رقابت های المپیک را نخواهد داد.

داگلاس کاستا(Douglas Costa) ستاره برزیلی بایرن مونیخ(Bayern Munich) امید زیادی داشت تا در المپیک ریو به میدان برود و در کنار نیمار(Neymar) زمینه را برای قهرمانی سلسائو فراهم کند اما باشگاه بایرن تاکید کرد که اجازه حضور به این بازیکن را نخواهد داد.

باشگاه بایرن مونیخ دلیل چنین تصمیمی را آسیب دیدگی کاستا دانست. کارل هاینس رومنیگه(Karl-Heinz Rummenigge) گفت: به فدراسیون فوتبال برزیل به صورت رسمی اعلام کرده‌ایم که نباید روی کاستا حساب کنند. بسیار متاسفیم اما باید اعلام کنیم که این بازیکن نمی‌تواند در رقابت های المپیک به میدان رود.

رئیس اجرایی باشگاه بایرن ادامه داد: کاستا با آسیب دیدگی جزئی روبرو شده است. او مراحل درمان را شروع کرده و باید در مونیخ بماند. چند روز طول می کشد که این بازیکن به شرایط بازی برسد و باید بگویم که به برزیل نخواهد رفت.

تیم ملی فوتبال برزیل روزهای کابوس واری را پشت سر می‌گذارد. این تیم در جام جهانی 2014 شکست تلخ و تحقیر آمیزی را برابر آلمان متحمل شد همچنان که در رقابت‌های کوپا آمریکا هم ناامید کننده ظاهر شد و حتی نتوانست از دور گروهی صعود کند. هواداران فوتبال برزیل بسیار امیدوار هستند که با حضور نیمار جام قهرمانی را در المپیک ریو بالای سر برند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir