پیروزی بایرن مونیخ در هفته سوم بوندسلیگا
تیم‌های بایرن مونیخ و بروسیا دورتموند موفق شدند، حریفانشان را در هفته سوم رقابت‌های بوندسلیگا با شکست روبه‌رو سازند.

هفته سوم رقابت‌های بوندسلیگای آلمان عصر شنبه با برگزاری 5 دیدار ادامه یافت که در حساس‌ترین بازی بایرن مونیخ(Bayern Munich) که از دو بازی قبلی خود توانسته بود 6 امتیاز کسب کند در خانه به دیدار اینگول اشتات(Ingolstadt) رفت و در پایان با نتیجه 3 بر یک به برتری رسید.

در این بازی ابتدا دروازه بایرن مونیخ بود که باز شد. داریو لژکانو(Darío Lezcano) در دقیقه 8 توانست دروازه بایرن را باز کند، ولی 4 دقیقه بعد روبرت لواندوفسکی(Robert Lewandowski) به زیبایی توانست گل تساوی بازی را به ثمر برساند تا نیمه نخست با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

در نیمه دوم ژابی آلونسو(Xabi Alonso) در دقیقه 50 توانست گل دوم و پیروزی‌بخش بایرن مونیخ را به ثمر برساند. در ادامه بایرنی‌ها توانستند بازی برتر خودشان را به سرانجام برسانند و این رافینیای برزیلی(Rafinha) بود که در دقیقه 84 موفق شد گل سوم تیمش را نیز به ثمر برساند تا این دیدار با برتری 3 بر یک بایرنی‌ها به پایان برسد.

در دیگر دیدار دورتموند(Borussia Dortmund) برابر دارمشتات(Darmstadt 98) کار آسانی داشت و موفق شد با نتیجه پرگل 6 بر صفر به برتری برسد و برای دیگر مدعیان خط و نشان بکشد. ابتدا گونزالو کاسترو(Gonzalo Castro) در دقیقه 7 موفق شد برای زردپوشان فوتبال آلمان گلزنی کند. نیمه نخست دیگر گلی در بر نداشت و با همین یک گل به پایان رسید.

اما در نیمه دوم توپخانه دورتموند روشن شد و این تیم توانست 5 بار دیگر دروازه دارمشتات را باز کند. البته اخراج یکی از بازیکنان دارمشتات در دقیقه 57 یکی از دلایلی بود که باعث شد دورتموندی‌ها قدرت دو چندانی در خط حمله پیدا کنند.

آدرین راموس(Adrián Ramos) در دقیقه 48 موفق شد گل دوم را به ثمر برساند و در ادامه پولسیچ(Christian Pulisic)، کاسترو، سباستین روده(Sebastian Rode) و امره مور(Emre Mor) دیگر گل‌های دورتموند را به ثمر رساندند تا شاگردان توخل(Thomas Tuchel) به بردی پر گل در این هفته دست یابند.

تابلوی نتایج بوندسلیگا:

هوفنهایم صفر – وولفسبورگ صفر

بایرن مونیخ 3 – اینگول اشتات یک

دورتموند 6 – دارمشتات صفر

هامبورگ صفر – لایپزیگ 4

فرانکفورت 2 – بایرلورکوزن یک

در جدول رده‌بندی بایرن مونیخ با 9 امتیاز در صدر جدول قرار دارد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir