پیروزی اتلتیکو مادرید با تک گل گریزمان
اتلتیکو مادرید با تک گل مهاجم فرانسوی‌اش دپورتیوو لاکرونیا را شکست داد.

در ادامه بازی‌های هفته ششم لالیگا یکشنبه اتلتیکو مادرید(Atlético Madrid) به مصاف دپورتیوو لاکرونیا(Deportivo de La Coruña) رفت و با یک گل این تیم را شکست داد. نیمه نخست بازی پر برخورد بود. بازیکنان دپورتیوو لاکرونیا خشن بازی کردند.

هنوز 20 دقیقه از بازی سپری نشده بود که آئوگوستو فرناندس(Augusto Fernández) آسیب دید و گابی(Gabi) جانشین‌ او شد. خوسه خیمنس(José Giménez) نیز پس از اینکه چندبار با خطای بازیکنان دپورتیوو رو به رو شد مجبور به ترک زمین شد و لوکاس هرناندس(Lucas Hernández) به جای او به میدان آمد.

خطاهای تیم مهمان در نهایت باعث 10 نفره شدن این تیم پیش از پایان نیمه نخست شد. فیصل فجر(Fayçal Fajr) با دریافت کارت زرد دوم در وقت‌های اضافه نیمه نخست اخراج شد.

قرمز و سفیدپوشان موقعیت‌هایی روی دروازه حریف ایجاد کردند اما نتواستند دروازه تیم مهمان را باز کنند. بهترین فرصت را آنتوان گریزمان(Antoine Griezmann) از دست داد و ضربه‌اش با فاصله کمی به بیرون رفت.

اتلتیکو در دقایق ابتدایی نیمه دوم دروازه دپورتیوو را باز کرد اما ضربه گریزمان در موقعیت آفساید وارد دروازه حریف شد و گل مردود اعلام شد. شاگردان دیگو پابلو سیمئونه(Diego Simeone) به حملات خود ادامه دادند و توانستند دروازه حریف را با شوت زیبای کاراسکو(Yannick Ferreira Carrasco) بلرزانند.

در نهایت میزبان در دقیقه 70 به گل دست یافت. گریزمان با پاس گل کوین گامیرو(Kévin Gameiro) دروازه دپورتیوو را باز کرد. شاگردان دیگو سیمئونه با 12 امتیاز دوباره به جایگاه سوم بازگشتند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir