توقف بایرن در آلیانس آره‌نا
نوار پیروزی‌های پیاپی بایرن‌مونیخ قطع شد و این تیم در آلیانس آره‌نا با تساوی یک بر یک برابر کلن دو امتیاز حساس را از دست داد.

هفته ششم رقابت‌های بوندسلیگا با انجام ۵ دیدار پیگیری شد که در حساس‌ترین بازی بایرن‌مونیخ(Bayern Munich) در آلیانس آره‌نا به مصاف کلن(FC Köln) رفت که این دیدار در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

در این دیدار ابتدا بایرن مونیخ در نیمه نخست در دقیقه ۴۰ توسط جوشوا کیمیچ(Joshua Kimmich) به گل رسید اما کلن در دقیقه ۶۴ توسط آنتونی مودسته(Anthony Modeste) گل تساوی را به ثمر رساند.

بایرن که در آلیانس آره‌نا به میدان رفته بود برای زدن گل پیروزی سراپا حمله شد اما حملات پردامنه این تیم جواب نداد تا شاگردان کارلو آنچلوتی(Carlo Ancelotti) بعد از ۵ پیروزی پیاپی متوقف شوند و دو امتیاز حساس را از دست دهند.

بایرن مونیخ با وجود این تساوی با ۱۶ امتیاز به صدرنشینی خود در جدول رده بندی ادامه داد. در یکی دیگر از دیدارهای حساس هرتابرلین(Hertha BSC) در ورزشگاه خانگی خود از هامبورگ(Hamburger) بحران زده پذیرایی کرد و توانست با نتیجه دو بر صفر به پیروزی برسد. هرتابرلین با این پیروزی که به دست آورد ۱۳ امتیازی شد و موقتا به رده دوم جدول رده بندی صعود کرد.

نتایج دیگر دیدارها:

دارمشتات ۲- وردربرمن ۲
اینگول اشتات یک- هوفنهایم ۲
فرایبورگ یک- فرانکفورت صفر


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir