شکست چهار گله بارسلونا مقابل سلتاویگو
بارسلونا باز هم با شکست چهار گله مقابل سلتاویگو، بالائیدوس را ترک کرد.

بارسلونا(Barcelona) در هفته هفتم لالیگا به مصاف سلتاویگو(Celta de Vigo) رفت و چهار بر سه مغلوب میزبانش شد. در نیمه نخست در حالی که بارسلونا تلاش می‌کرد گل نخست را به ثمر برساند، دروازه‌اش توسط پیونه سیستو(Pione Sisto) در دقیقه 22 باز شد. آبی اناری‌ها به دنبال جبران نتیجه بودند، اما باز هم میزبان به گل دست یافت.

یاگو آسپاس(Iago Aspas) در دقیقه 31 گل دوم تیمش را به ثمر رساند. شاگردان لوئیس انریکه(Luis Enrique) که فکر نمی‌کردند دو گل دریافت کنند، این بار به اشتباه دروازه خود را باز کردند. ژرمی متیو(Jérémy Mathieu) گل سوم را به نام سلتا ثبت کرد و این نیمه با پیروزی سه بر صفر میزبان پایان یافت.

در نیمه دوم با ورود آندرس اینیستا(Andrés Iniesta) به زمین آبی‌اناری ها بهتر کار کردند. جرارد پیکه(Gerard Piqué) با سانتر اینیستا گلزنی کرد. در دقیقه 63 داور یک پنالتی به نفع بارسلونا گرفت و نیمار(Neymar) آن را به گل تبدیل کرد. آبی‌اناری‌ها فاصله را به حداقل رساندند، اما اشتباه تراشتگن(Marc-André ter Stegen) (دروازه‌بان بارسلونا) باعث شد برای چهارمین‌بار دروازه تیم کاتالانی باز شود.

پابلو هرناندس(Pedro Pablo Hernández) هنگامی که دروازه‌بان آلمانی در حال شوت زدن بود به او نزدیک شد و ضربه تراشتگن به سر هرناندس برخورد کرد و وارد دروازه شد. آبی‌اناری‌ها ناامید نشدند و به حملات خود ادامه دادند تا اینکه پیکه این‌بار با پاس سوارز(Luis Suárez) گلزنی کرد.

کاتالانی‌ها چند موقعیت دیگر برای گلزنی داشتند، اما نتوانستند آنها را به گل تبدیل کنند و در نهایت دومین شکست بارسلونا در این فصل رقم خورد. بارسلونا با 13 امتیاز به رتبه چهارم سقوط کرد. رتبه‌های اول تا سوم به ترتیب به اتلتیکو مادرید(Atlético Madrid)، رئال مادرید(Real Madrid) و سویا(Sevilla) اختصاص دارد.

در دیگر بازی‌های یکشنبه شب اتلتیک بیلبائو(Athletic Bilbao) دو بر یک مغلوب مالاگا(Málaga) شد و دیدار دو تیم اسپانیول(Espanyol) و ویارئال(Villarreal) بدون گل مساوی شد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir