شکست اینتر مقابل رم
با پیروزی رم برابر اینتر و بازگشت رویایی میلان برابر ساسولو، پرونده هفته جاری لیگ ایتالیا بسته شد.

در یکی از دیدارهای حساس این هفته لیگ ایتالیا دو تیم رم(Roma) و اینتر(Inter Milan) برابر هم به میدان رفتند که این دیدار با برتری 2 بر یک رمی‌ها به پایان رسید. در این دیدار ادین ژکو(Edin Džeko) مهاجم بوسنیایی و مانولاس(Kostas Manolas) یونانی گل‌های تیم پایتخت‌نشین فوتبال ایتالیا را وارد دروازه اینتر کردند و تنها گل شاگردان دی بوئر(Frank de Boer) را نیز اور بانگای آرژانتینی(Éver Banega) وارد دروازه رم کرد تا 3 امتیاز این دیدار به رم برسد.

در دیگر دیدار مهم میلان(A.C. Milan) در خانه به دیدار ساسولو(Sassuolo) رفت و در یک دیدار جذاب موفق شد با نتیجه 4 بر 3 حریف خود را شکست دهد و 3 امتیاز حساس این دیدار را از آن خود کند. میلانی‌ها در حالی در هفته هفتم سری آ به میزبانی تیم سرسخت ساسولو رفت که رقیب‌های اصلی میلان در جدول رده‌ بندی، ناپولی(Napoli) و فیورنتینا(Fiorentina) هر یک بازی‌های خود را واگذار کرده بودند.

شاگردان وینچنزو مونتلا(Vincenzo Montella) در شرایطی موفق به پیروزی 4-3 شدند که تا دقیقه 68 بازی با نتیجه 3-1 عقب بود و کمتر کسی فکر می‌کرد میلان بتواند این بازی را با برد به پایان برساند.

در این دیدار بوناونتورا(Giacomo Bonaventura)، باکا(Carlos Bacca)، لوکاتلی(Manuel Locatelli) و پالوتا(Gabriel Paletta) توانستند گل‌های روسونری را به ثمر برسانند تا 3 امتیاز سخت برای میلان در این هفته به دست آید. در دیگر دیدار ناپولی با یک گل در زمین آتالانتا(Atalanta) شکست خورد تا فاصله این تیم با یوونتوس(Juventus) در صدر جدول بیشتر از قبل شود.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir