برد سخت آرسنال در لیگ برتر انگلیس
با توقف سیتی و تاتنهام، آرسنال توانست با پیروزی برابر سوانزی هم‌امتیاز با صدرنشین لیگ برتر شود.

هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با برگزاری چند دیدار ادامه یافت که در حساس‌ترین بازی تیم صدرنشین منچسترسیتی(Manchester City) در خانه به دیدار اورتون(Everton) رفت و در نهایت این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید. بازی کاملاً در اختیار سیتی بود و این تیم یک ضربه پنالتی را در نیمه نخست از دست داد.

دی بروینه(Kevin De Bruyne) بلژیکی در نیمه نخست پنالتی خود را از دست داد تا اینکه روی یک ضدحمله اورتون موفق شد با هوشیاری مهاجم خود یعنی لوکاکو(Romelu Lukaku) دروازه سیتی را در دقیقه ۶۴ باز کند.

پنج دقیقه بعد داور یک ضربه پنالتی دیگر برای سیتی اعلام کرد که آگوئرو(Sergio Agüero) این ضربه را نیز از دست داد تا اینکه حملات سیتی در نهایت جواب داد و نولیتو(Nolito) اسپانیایی در شب تولدش موفق شد گلزنی کند و بازی را به تساوی یک بر یک بکشاند.

در دیگر دیدار تاتنهام(Tottenham Hotspur) در زمین وست برومویچ(West Bromwich Albion) به تساوی یک بر یک رضایت داد. این در حالی بود که تیم لندنی تا دقیقه ۹۰ از حریف خود عقب بود ولی دله علی(Dele Alli) گل تساوی‌بخش را برای تاتنهام به ثمر رساند.

آرسنال(Arsenal) که در چند هفته اخیر نتایج خوبی گرفته با درخشش دوباره والکات(Theo Walcott) سه بر دو توانست سوانزی(Swansea City) را شکست دهد. والکات دو بار و اوزیل(Mesut Özil) گل‌های آرسنال را به ثمر رساندند تا آرسنال هم‌امتیاز با سیتی در صدر جدول شود ولی به دلیل تفاضل گل در رده دوم جدول رده‌بندی قرار گیرد.

در دیگر دیدارها این نتایج به دست آمد:

بورنموث ۶ - هال سیتی ۱

استوک سیتی ۲ - ساندرلند ۰


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir