دومین تساوی بایرن مونیخ در بوندسلیگا
بایرن مونیخ در هفته هفتم رقابت های بوندسلیگا دو امتیاز حساس دیگر را از دست داد و با تساوی دو بر دو برابر میزبانش فرانکفورت متوقف شد.

هفته هفتم رقابت های بوندسلیگا با انجام 5 دیدار پیگیری شد که در حساس ترین بازی بایرن مونیخ(Bayern Munich) در خانه اینتراخت فرانکفورت(Eintracht Frankfurt) به میدان رفت که این دیدار  برنده نداشت و بازی در نهایت با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

بایرن مونیخ در حالی در این دیدار دو امتیاز حساس را از دست داد که دو بار از حریف خود پیش افتاد اما هر دو بار فرانکفورت گل تساوی را به ثمر رساند. گل های بایرن مونیخ را در این دیدار آرین روبن(Arjen Robben) و کیمیچ(Joshua Kimmich) به ثمر رساندند. شاگردان کارلو آنچلوتی(Carlo Ancelotti) با وجود آنکه دو امتیاز را در این دیدار از دست دادند اما با 17 امتیاز در صدر جدول رده بندی باقی ماندند.

در یکی دیگر از دیدارهای حساس کلن(FC Köln) موفق شد با نتیجه دو بر یک اینگول اشتات(Ingolstadt) را از پیش رو بردارد تا با 12 امتیاز به رده چهارم جدول رده بندی صعود کند.

جدال آگسبورگ(Augsburg) با شالکه(Schalke 04) با تساوی یک بر یک به پایان رسید. هوفنهایم(Hoffenheim) که در خانه از فرایبورگ(SC Freiburg) پذیرایی کرد توانست با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد و سه امتیاز خانگی را به دست آورد تا با 10 امتیاز به رده هفتم جدول رده بندی صعود کند.

در نهایت جدال مونشن گلادباخ(Borussia Mönchengladbach) با هامبورگ(Hamburger) هم برنده نداشت و بازی بدون رد و بدل شدن گلی به پایان رسید.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir