پیروزی تاریخی اتلتیکو مادرید
اتلتیکو مادرید با تحقیر گرانادا و به راه انداختن جشنواره گل در ویسنته کالدورن دوباره صدرنشین شد.

در ادامه بازی‌های هفته هشتم لالیگا اسپانیا، اتلتیکو مادرید(Atlético Madrid) میزبان گرانادا(Granada) بود و توانست هفت بر یک پیروز شود. در نیمه نخست قرمز و سفیدپوشان سعی داشتند دروازه گرانادا را باز کنند اما حتی نتوانستند یک ضربه هم به سمت دروازه حریف بزنند. در این شرایط گرانادا با شوت سرکش ایساک کوئنکا(Isaac Cuenca) در دقیقه 17 به گل دست یافت و مادریدی‌ها برای سومین بار در این فصل دروازه‌شان باز شد.

پس از این گل اتلتیکو حملات خود را بیشتر کرد و اما درخشش اوچوئا(Guillermo Ochoa) (دروازه‌بان گرانادا) و دفاع حریف باعث شد مادریدی‌ها به گل دست پیدا نکنند. شاگردان دیگو سیمئونه(Diego Simeone) به تلاش خود ادامه دادند و در نهایت گل تساوی را به ثمر رسانند.

پس از اینکه ضربات سر خوان فران(Juanfran) و آنتوان گریزمان(Antoine Griezmann) توسط دروازه‌بان و دفاع دفع شد توپ به یانیک کاراسکو(Yannick Ferreira Carrasco) رسید و او دروازه مهمان را باز کرد. میزبان که به دنبال سه امتیاز بازی بود به حملات خود ادامه داد و باز هم کاراسکو بلژیکی گلزنی کرد. این گل با پاس آنخل کورئا(Ángel Correa) و در وقت‌های اضافه به ثمر رسید.

در نیمه دوم نیز شاگردان سیمئونه گلزنی کردند. کاراسکو با پاس گل گریزمان هت تریک کرد. در ادامه نیکلاس گایتان(Nicolás Gaitán) که تازه وارد زمین شده بود گل چهارم مادریدی‌ها را به ثمر رساند. هافبک آرژانتینی در دقیقه 62 به جای کوین گامیرو(Kévin Gameiro) وارد زمین شد و یک دقیقه بعد گلزنی کرد.

سیمئونه که از برد تیمش مطمئن شده بود کوکه و گریزمان را تعویض کرد تا برای بازی چهارشنبه آماده‌تر باشند. تیاگو(Tiago Mendes) و فرناندو تورس(Fernando Torres) جایگزین این دو بازیکن شدند. گایتان گل دومش را در دقیقه 81 به ثمر رساند. جشنواره گل مادریدی‌ها در ویسنته کالدرون ادامه داشت و آنخل کورئا و تیاگو نیز گلزنی کردند تا بازی با نتیجه هفت بر یک به پایان برسد. اتلتیکو با این برد 18 امتیازی شد و دوباره به صدر بازگشت.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir