نتیجه دیدار پرتغال و ایسلند در یورو 2016
در آخرین دیدار دور اول مرحله گروهی یورو 2016، پرتغال و ایسلند برابر هم به میدان رفتند که این دیدار دیدنی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

نتیجه دیدار پرتغال و ایسلند:

به گزارش سیمرغ، تیم ملی پرتغال در اولین دیدارش در رقابت های یورو 2016 به مصاف ایسلند رفت‏ که این دیدار جذاب و زیبا با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا یاران رونالدو فقط یک امتیاز این دیدار را کسب کنند.

نیمه نخست:

دقیقه 2: مهاجم ایسلند از سمت چپ به داخل محوطه جریمه پرتغال نفوذ کرد. شوت او طی دو بار رفت و برگشت بالاخره توسط دروازه بان پرتغال جمع شد تا این موقعیت برای ایسلندی ها از دست برود.

دقیقه 17: شوت راه دور ویرینا(Vieirinha) را دروازه‌بان ایسلند در دو مرحله جمع کرد تا اولین موقعیت خطرناک پرتغال در این دیدار رقم بخورد.

دقیقه 20: سانتر زیبای رونالدو(Cristiano Ronaldo) با ضربه سر نانی(Nani) همراه شد که این توپ را دروازه بان ایسلند با واکنش خوب دفع کرد تا دو موقعیت خوب را از پرتغالی ها گرفته باشد.

دقیقه 22: پرتغالی ها که به دروازه ایسلند فشار آورده اند این بار با ضربه سر رونالدو دروازه حریف را تهدید کردند که این توپ هم راهی به دروازه پیدا نکرد و از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 25: کریستیانو رونالدو با دروازه بان حریف تک به تک شد اما ضربه چکشی او را باز هم دروازه بان ایسلند دفع کرد تا پرتغالی ها در حسرت گل اول باقی بمانند.

دقیقه 30(گل): پاس گومز(André Gomes) به محوطه شش قدم را نانی به خوبی استفاده کرد و با یک بغل پای فنی دروازه ایسلند را باز کرد تا فشار و حملات پرتغالی ها نتیجه دهد و به گل اول دست پیدا کنند.

پرتغالی ها از همان ابتدا بازی را هجومی آغاز کردند و اجازه نمی دادند تا ایسلند خودنمایی کند. حملات پر تعداد پرتغال بالاخره در دقیقه 30 جواب داد تا بازیکنان پرتغال با تک گل نانی به رختکن بروند.

نیمه دوم:

دقیقه 50(گل): سانتر ایسلندی ها از سمت راست در فضای خالی چسبیده به شش قدم پرتغال به بجارناسون(Birkir Bjarnason) رسید و او هم با یک ضربه محکم دروازه پرتغال را باز کرد تا نتیجه یک بر یک مساوی شود.

دقیقه 60: بازیکنان پرتغال فشار را زیاد کردند تا به گل برتری برسند اما شوت پشت محوطه جریمه را مدافعان دفع می کردند یا توسط دروازه بان به کرنر فرستاده می شد. در ادامه کرنر هم خطرناک به روی دروازه ارسال می شد اما دروازه‌بان ایسلند این توپ را هم به خوبی جمع می کرد تا پرتغالی ها همچنان ناکام باشند.

دقیقه 62: توپ ارسالی به داخل محوطه شش قدم ایسلند به نانی رسید اما او در شلوغی مدافعان و دروازه بان نتوانست از این توپ استفاده کند و این فرصت گلزنی هم از دست رفت.

دقیقه 70: ضربه ایستگاهی پرتغال با ضربه سر نانی همراه شد که این توپ با اختلاف کم از کنار دروازه به بیرون رفت تا نتیجه همچنان یک بر یک مساوی باشد.

دقیقه 81: کرنر ارسالی از سمت چپ با ضربه سر په‌په(Pepe) همراه شد اما این توپ هم راهی به دروازه پیدا نکرد و از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 84: سانتر ارسالی از سمت راست با ضربه سر رونالدو همراه شد اما این توپ را هم دروازه بان ایسلند در اختیار گرفت تا ستاره نیمه دوم لقب بگیرد.

دقیقه 86: ایسلندی ها در یک ضدحمله صاحب موقعیت خوبی شدند اما شوت مهاجم این تیم را دروازه بان پرتغال در دو مرحله جمع کرد.

ایسلند در این نیمه بازی بهتری ارائه داد و با ضدحملات خود توانست به گل برسد و نتیجه را مساوی کند. پرتغالی ها تلاش زیادی برای گلزنی و پیروزی در این دیدار کردند اما هربار با سد مدافعان یا واکنش خوب دروازه بان ایسلند مواجه می شدند تا این دیدار با تساوی به پایان برسد.

این خبر لحظه به لحظه تکمیل شده است.


تهیه و تدوین: گروه ورزشی سیمرغ
اختصاصی سیمرغ/ نیما ایوبی