صعود شیلی و پیروزی آرژانتین در کوپا آمریکا 2016
در یکی از دیدارهای حساس دور گروهی کوپا آمریکا دو تیم آرژانتین و بولیوی به مصاف هم رفتند که آرژانتین به پیروزی قاطعی رسید.

تیم ملی فوتبال آرژانتین در بازی سوم خود در مرحله گروهی کوپا آمریکا به مصاف بولیوی رفت و با برتری سه بر صفر در این دیدار با اقتدار به عنوان تیم نخست به دور بعد راه پیدا کرد.

شاگردان خراردو مارتینو(Gerardo Martino) موفق شدند با سه گل بازی را به سود خود به پایان برسانند تا با 9 امتیاز به عنوان تیم نخست به دور بعد راه پیدا کنند. گل های آرژانتین را در این دیدار اریک لاملا(Érik Lamela) (13)، ازکوییل لاوتزی(Ezequiel Lavezzi) (15) و 'ویکتور لئاندرو کوئستا' ( 32) به ثمر رساندند. لیونل مسی(Lionel Messi) در این دیدار هم به عنوان یار تعویضی به میدان رفت. او در دقیقه 46 به جای گونسالو هیگواین(Gonzalo Higuaín) وارد زمین شد.

در دیگر دیداری که بامداد امروز (چهارشنبه)‌ برگزار شد، شیلی موفق شد با حساب چهار بر دو پاناما را مغلوب کند. در این دیدار ادواردو وارگاس(Eduardo Vargas) در دقیقه‌های 15 و 43 و الکسیس سانچس(Alexis Sánchez) دقیقه های 50 و 89 برای شیلی گلزنی کردند. دو گل پاناما را هم میگل کامارگو(Miguel Camargo) و ابدیل آرویو(Abdiel Arroyo) وارد دروازه حریف کردند.

در جدول رده بندی این گروه نیز آرژانتین با 9 امتیاز به عنوان صدرنشین صعود کرد و شیلی هم با 6 امتیاز در رده دوم قرار گرفت و به مرحله بعد راه پیدا کرد. آرژانتین با توجه به حذف شدن برزیل و اروگوئه شانس نخست کسب عنوان قهرمانی به شمار می آید.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir