نتیجه دیدار والیبال ایتالیا و صربستان در لیگ جهانی 2016
تیم های ملی والیبال ایتالیا و صربستان از ساعت 18 برابر هم به میدان رفتند که این دیدار با برتری صربستانی ها به پایان رسید.

نتیجه دیدار والیبال ایتالیا و صربستان:

به گزارش سیمرغ، در آخرین هفته لیگ جهانی والیبال، در تهران تیم های ایتالیا و صربستان در ورزشگاه 12 هزار نفری آزادی برابر هم به میدان رفتند که این دیدار با پیروزی سه بر دو صربستان به پایان رسید.

زایتسف(Ivan Zaytsev) از ست سوم به بعد امتیازآورترین بازیکن ایتالیا شد تا ایتالیایی ها به بازی برگردند و دو ست را پیروز شوند. اما این صرب ها بودند که در ست پنجم در یک بازی زیبا و جذاب پیروز شدند تا در مجموع با نتیجه سه بر دو پیروز این دیدار شوند.

ست اول 25 بر 19 صربستان

دو تیم این ست را برابر و پایاپای شروع کردند و پیش رفتند تا اینکه صربستانی ها امتیاز 8 را کسب کردند و با برتری 8 بر 7 به استراحت فنی اول رفتند. پس از استراحت فنی بازیکنان صربستان با اسپک های قدرتی فاصله را افزایش دادند و نتیجه را 11 بر 8 کردند تا سرمربی ایتالیا درخواست وقت استراحت کند.

ایتالیایی ها با دریافت های خوب تلاش کردند نتیجه را جبران کنند اما بازیکنان صربستان با دفاع و اسپک های قدرتی نتیجه را همچنان به نفع خودشان نگه داشتند و با برتری 16 بر 14 به استراحت فنی اول رفتند.

بازیکنان صربستان با اسپک های قدرتی دریافت را برای ایتالیایی ها مشکل کردند و توپ هایشان تبدیل به امتیاز شد تا با نتیجه 25 بر 19 پیروز این ست شوند.

ست دوم 25 بر 18 صربستان

دو تیم در این ست هم برابر و پایاپای پیش رفتند تا اینکه ایتالیا توانست با برتری 8 بر 7 به استراحت فنی اول برود. بازیکنان صربستان پس از استراحت فنی با دفاع های خوب بازی را به نفع خودشان کردند و با نتیجه 11 بر 8 جلو افتادند.

اشتباه بازیکنان ایتالیا در سرویس و اسپک باعث شد تا در کنار دفاع و اسپک های خوب بازیکنان صربستان فاصله امتیازی صرب ها افزایش یابد و با برتری 16 بر 11 به استراحت فنی دوم بروند.

بازیکنان صربستان در این ست در دفاع، دریافت و اسپک عالی کردند و در مقابل ایتالیایی ها حرفی برای گفتن نداشتد تا این ست با نتیجه 25 بر 18 به نفع صربستان به پایان برسد.

ست سوم 25 بر 19 ایتالیا

بازیکنان ایتالیا در این ست به خودشان آمدند و با اسپک های قدرتی از همان ابتدا فاصله امتیازی را افزایش دادند و با برتری 8 بر 2 به استراحت فنی اول رفتند. دریافت ضعیف بازیکنان صربستان و اسپک های قدرتی ایتالیایی ها باعث شد تا ایتالیا 14 بر 8 جلو بیفتد.

صربستانی ها با دفاع های خوب توانستند دو امتیاز پیاپی کسب کنند تا نتیجه 14 بر 10 شود و اختلاف امتیازی را کاهش دهند اما این ایتالیا بود که به امتیاز 16 رسید و با برتری 16 بر 11 به استراحت فنی دوم رفت.

صرب ها تلاش زیادی کردند تا فاصله را کاهش دهند و نتیجه را جبران کنند اما بازی خوب ایتالیا اجازه این کار را به آن ها نداد تا ایتالیا با نتیجه 25 بر 19 در این ست پیروز شود.

ست چهارم 25 بر 22 ایتالیا

دو تیم در این ست از همان ابتدا در امتیازات برابر پیش می رفتند تا اینکه صربستانی ها به امتیاز 8 رسیدند و با برتری 8 بر 7 به استراحت فنی اول رفتند. صرب ها با اسپک و دریافت خوب از ایتالیا جلو افتادند و با برتری 16 بر 14 به استراحت فنی دوم رفتند.

ایتالیایی ها در امتیاز 18 بازی را برابر کردند و در ادامه با دریافت های خوب و اسپک های قدرتی نتیجه را به نفع خودشان کردند و با برتری 25 بر 22 در این ست هم پیروز شدند تا تیم برنده در ست پنجم مشخص شود.

ست پنجم 17 بر 15 صربستان

دو تیم تا امتیاز 3 برابر پیش می رفتند تا اینکه صرب ها با دفاع و اسپک های خوب اختلاف امتیازی را افزایش دادند و با نتیجه 7 بر 4 جلو افتادند تا سرمربی ایتالیا درخواست وقت استراحت کند.

صربستان فاصله امتیازی را حفظ کرد تا در نتیجه 8 بر 5 به نفع صرب ها زمین ها عوض شود. ایتالیایی ها با سرویس های خوب سه امتیاز پیاپی کسب کردند تا نتیجه 9 بر 8 شود.

زایتسف که امتیازآورترین بازیکن ایتالیا در این دیدار بود دو امتیاز کسب کرد تا ایتالیا در امتیاز 10 بازی را برابر کند. اما این صربستان بود که با دریافت و اسپک های قدرتی نتیجه را به نفع خودشان کردند و با نتیجه 17 بر 15 پیروز این ست شدند.

این خبر لحظه به لحظه تکمیل شده است.


تهیه و تدوین: گروه ورزشی سیمرغ
اختصاصی سیمرغ/ نیما ایوبی