حاشیه های والیبال ایران و آرژانتین در لیگ جهانی 2016
دو تیم والیبال ایران و آرژانتین در آخرین بازی خود در لیگ جهانی والیبال به مصاف هم رفتند که این دیدار با حواشی جالبی همراه بود.

حاشیه های والیبال ایران و آرژانتین:

* قبل از آغاز دیدار ایران و آرژانتین، دیدار صربستان و ایتالیا برگزار شد که تماشاگران حاضر در ورزشگاه صرب ها را به شدت تشویق می کردند. برخلاف روزهای گذشته زایتسف(Ivan Zaytsev) هو نشد و تماشاگران او را هم تشویق کردند.

* دو ساعت به آغاز دیدار والیبال ایران و آرژانتین باقی مانده است اما حدود 6 هزار هوادار تیم ملی در ورزشگاه آزادی حضور دارند که برخلاف بازی های قبل تاکنون استقبال خوبی به عمل نیامده است. ترافیک راه های منتهی به ورزشگاه آزادی و همچنین ورودی سالن 12 هزار نفری آزادی سبک و خلوت است.

* همانند دو بازی قبل بانوان ایرانی که همسر و خانواده های بازیکنان و کارکنان فدراسیون والیبال هستند و حدود 300 نفر می شوند، در این دیدار هم به سالن 12 هزار نفری آزادی آمده اند و تیم ملی ایران را تشویق و حمایت می کنند.

* یک ساعت به آغاز این دیدار باقی مانده است اما همچنان بعضی از سکوها خالی است و هنوز پر نشده است. حدود 8 هزار هوادار تیم ملی ایران در ورزشگاه آزادی حضور دارند.

* در ست پنجم دیدار ایتالیا و صربستان تماشاگران هم صربستان و هم ایتالیا را تشویق می کردند و هرکدام که به امتیاز می رسیدند خوشحالی می کردند.

* در دیدار والیبال ایران و آرژانتین بازیگران و هنرمندان بیشتری از جمله مهدی پاکدل، سیاوش خیرابی و... به سالن 12 هزار نفری آزادی آمده اند و از تیم ملی والیبال ایران حمایت می کنند.

* ساعت 21 و همزمان با آغاز دیدار ایران و آرژانتین بالاخره سالن 12 هزار نفری آزادی پر شد. هرچند استقبال از این دیدار همانند دیدار با ایتالیا که حتی پله ها هم شلوغ بود و هواداران نشسته بودند، نبود.

* قبل از آغاز این دیدار تماشاگران ولاسکو(Julio Velasco) سرمربی تیم ملی والیبال آرژانتین را به شدت تشویق کردند.

* داورزنی رئیس فدراسیون والیبال، سجادی معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، احمدی معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان در سالن 12 هزار نفری آزادی حضور دارند و این دیدار را از نزدیک تماشا می کنند.

* هواداران تیم ملی والیبال ایران در یک حرکت زیبا موج مکزیکی 12 هزار نفری را در ورزشگاه آزادی اجرا کردند.

* در ست سوم در یک صحنه بازیکنان آرژانتین درخواست ویدئو چک کردند که ولاسکو قبول نکرد و گفت امتیاز برای ایران درست است. بعد از این اتفاق تماشاگران یکصدا ولاسکو را با شعارهایی تشویق کردند.

* بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاسی خارجی مجلس در حین برگزاری این دیدار از داورزنی رئیس فدراسیون والیبال ایران تقدیر و لوحی را اهدا کرد.

* در صحنه ای جالب بانوان حاضر در سالن 12 هزار نفری آزادی، تماشاگران مرد را در موج مکزیکی همراهی می کردند.

این دیدار جذاب و دیدنی در نهایت با برتری شاگردان لوزانو به پایان رسید تا شاگردان ولاسکو دو بار در لیگ جهانی برابر ایران مغلوب شده باشند.

این خبر لحظه به لحظه تکمیل شده است.


تهیه و تدوین: گروه ورزشی سیمرغ
اختصاصی سیمرغ/ نیما ایوبی