احتمال غیبت شاراپووا در تنیس رولان گاروس
رییس فدراسیون تنیس فرانسه موافق ندادن وایلد کارت به تنیس‌بازانی است که به تازگی از محرومیت خارج شدند.

 

 محرومیت ماریو شاراپووا، تنیس‌باز روس که ۱۵ ماه بود، در حال‌ به پایان رسیدن است و او درخواست گرفتن وایلد کارت برای شرکت در مسابقات تنیس اوپن فرانسه را داده است. شاراپووا به دلیل مصرف ملدونیوم این محرومیت را گذارند. در حال‌ حاضر شاراپووا برای شرکت در مسابقات تنیس اشتوتگارت وایلد کارت دریافت کرده است. برخی تنیس‌بازان از جمله اندی ماری به دادن وایلد کارت همه تورنمنت‌ها به تنیس بازانی که از محرومیت در آمدند اعتراض کردند. رییس فدراسیون تنیس فرانسه از این اعتراض ها حمایت کرده است. او در این‌باره می‌گوید: اندی ماری درست می‌گوید. نمی‌توانیم یک و نیم میلیون یورو خرج مبارزه با دوپینگ کنیم و بعد از تنیس‌بازان دوپینگی دعوت کنیم که در مسابقات بزرگ شرکت کنند.

هنوز مشخص نیست شاراپووا بتواند در مسابقات رولان گاروس شرکت کند. در صورتی که او بتواند به فینال مسابقات اشتوتگارت راه یابد، احتمال حضور در رولان گاروس بیشتر می‌شود.

اندی ماری درباره حضور شاراپووا در مسابقات گفت‌: شاراپووا شانس اینکه رنکینگ خود را بهتر کند را دارد و نیازی به وایلد کارت ندارد. آنها فکر می‌کنند اگر اسم‌های شناخته‌شده‌تری بین تنیس‌بازان باشد، بلیت‌های بیشتری می‌فروشند. مطمئنم آنها در این‌باره خوب فکر می‌کنند و در این‌باره درست تصمیم‌گیری می‌کنند.

 

منبع: ایسنا