شکست عجیب امیر علی اکبری در راند اول
امیر علی اکبری در اولین مسابقه خود شکست غیرمنتظره ای از رقیب کره ای خورد

اتفاق عجیب در بازتاب شکست علی اکبری بعد از یک هفته!

خبر شکست امیر علی اکبری در اولین مبارزه‌اش در قفس برای سازمان ONE Championship مقابل حریف کره ای‌اش روز گذشته (پنج‌شنبه) روی خروجی سایت خبرورزشی قرار گرفت و این موضوع با واکنش‌های مختلفی از سوی هواداران علی اکبری روبرو شد.

واقعیت این است که پیج شخصی امیر علی اکبری در حالی روز گذشته خبر از مبارزه وی در روز جمعه می‌داد که او شنبه هفته گذشته مقابل حریف کره‌ای خود شکست خورده بود اما صفحه رسمی او تا دقایقی پیش کماکان اصرار داشت که مبارزه وی به صورت زنده تا دقایقی دیگر شروع می شود.

فیلم ضبط شده مبارزه علی‌اکبری سرانجام دقایقی پیش به اسم مسابقات زنده پخش شد. مبارزه به این شکل آغاز شد که علی اکبری در راند اول و در دقیقه دو با یک هوک چپ ناک اوت می‌شود و به همین سادگی بازی تمام می‌شود اما این‌که چه دلیلی داشته خبر شکست او بعد از یک هفته به این شکل اطلاع‌رسانی و با افکار عمومی بازی می‌شود سوالی است که وی باید پاسخ بدهد.

علی اکبری که به تازگی با این سازمان قرارداد بسته، در اولین مبارزه برابر کانگ جی وون کره‌ای شکست خورد.

حدود دو سال از آخرین مبارزه امیر علی اکبری می‌گذرد و او در این مدت اگر چه تمریناتش را به طور مداوم ادامه داده اما از مبارزه دور بوده؛ کانگ جی وون فایتر سنگین وزن و چپ‌گارد کره‌ای از سال ۲۰۱۸ در چرخه حرفه‌ای MMA حضور دارد. او تا به امروز چهار مبارزه انجام داده که هر چهار مبارزه را در همان راند اول با پیروزی پشت سر گذاشته و این پنجمین مبارزه‌ای بود که با پیروزی پشت سر گذاشت.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir