ترک زمین توسط تراکتورسازی مناسب نبود و کمیته انضباطی باید در این میان تنبیه های لازم را برای این تیم درنظر بگیرد.اما بازی به طور حتم...
 
به گزارش ایلنا، عزیزمحمدی رئیس سازمان لیگ برتر فوتبال از شکست سه بر صفرتیم تراکتورسازی به دلیل ترك زمین درجریان مسابقه برابر ابومسلم خبر داد و گفت:
ترک زمین توسط تراکتورسازی مناسب نبود و کمیته انضباطی باید در این میان تنبیه های لازم را برای این تیم درنظر بگیرد.اما بازی به طور حتم 3 بر صفر به سود ابومسلم اعلام خواهد شد اما در مورد اتفاقت دیگربازی باید کمیته انضباطی نظرش را بگوید. ولی به نظر من تماشاگران حاضر در ورزشگاه تبریز و مشهد به طور مستقیم در حال تماشای این بازی بودند و ترک زمین توسط تراکتورسازی توهین به آنهاست.»
رئیس سازمان لیگ درباره درگیری هواداران سپاهان با نیروی انتظامی بعد از بازی با استیل آذین، گفت: هنوز گزارش این بازی به دست سازمان لیگ نرسیده است اما من این درگیری ها را ندیده ام و فقط شنیده ام .اما این را هم می دانم که در جریان بازی به داوری معترض بودند و علیه داور شعار می دادند.»
عزیزمحمدی در پایان درباره انتقاد تیم های استقلال و ذوب آهن به فدراسیون بابت به تعویق نیفتادن بازی هایشان در لیگ برتر گفت:«چرا این کار را باید انجام می دادیم؟ استقلال تا بازی بعدی خود در لیگ قهرمانان آسیا 10 روز فرصت دارد از طرفی ذوب آهن هم بعد از دیدار با استیل آذین تا مسابقه با الوحده 5 روز فرصت دارد. سازمان لیگ هم باید برنامه های خود را پیش ببرد و مسابقات باید به موقع برگزار شود.ترافیکی در میان نبود و به نظر ما رقابتهای فشرده ای در کار نبوده است.مطمئنا از این دست تاخیرها به منظو رقابتها ضربه می زند.» 
 
 گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: ilna.ir